Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:18:23 GMT

سیاست توزیع آب وزارت نیرو توزیع عادلانه است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۵۸۹

سیاست توزیع آب وزارت نیرو توزیع عادلانه است

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، سیاست گذاری و تخصیص آب وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو در جهت توزیع عادلانه آب تلاش کرده و این مهم را اساس سیاست خود قرار داده تا حق هیچ استانی ضایع نشود.

به گزارش ایسنا، صدیقه براتی در جلسه بررسی نحوه و میزان تخصیص آب های استان، اظهار کرد: من به عنوان نماینده وزیر نیرو و به منظور دریافت درخواست ها و نظرات بخش خصوصی و دولتی استان در زمینه تخصیص آب، در استان حضور پیدا کرده و گزارش این خواسته ها را تا پایان مرداد ماه به وزیر نیرو ارائه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از ارائه گزارش، بررسی نکات و نظرات مهم در خصوص تخصیص آب استان و کمک به پایدارسازی شرایط استان به لحاظ منابع آبی است تا تصمیماتی همه جانبه اخذ شود که منجر به ناپایداری منابع آب در استان نشود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، سیاست گذاری و تخصیص آب وزارت نیرو عنوان کرد: در این زمینه باید تجربیات پیشین مورد توجه قرار گیرد و عجولانه و سریع تصمیم گیری نشود تا در سال های آتی منتج به نتیجه ای نشود که برای مردم استان ضرر داشته باشد.

وی تصریح کرد: بحث انتقال آب سد قوچم به همدان مطرح شد که در وزارت نیرو این مسئله که آیا همدان به آب این سد نیاز دارد یا خیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

براتی از بازنگری در این مسئله خبر داد و گفت: در این بازنگری وضعیت دشت های قروه و دهگلان هم مورد بررسی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در جهت توزیع عادلانه و بر اساس قانون، اصول و اقدامات تلاش خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد در این زمینه حق هیچ استانی ضایع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی متذکر شد: آخرین جلسه مجلس در این مورد در ۱۹ دی ماه سال گذشته برگزار شد که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد. همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از بیمه و بیمار به صورت برابر است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همچنین سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که باید این موارد رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، بنده نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسؤولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

کد خبر 6086082 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد