Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@07:12:04 GMT

پست جدید مدافع جوان استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۵۹۲

پست جدید مدافع جوان استقلال +عکس

به گزارش وانانیوز، 

آرمین سهرابیان مدافع وسط استقلالی ها در فصل قبل، در فصل جدید نیز به نظر مهره ای کلیدی برای شفر خواهد بود. این مدافع جوان که به عنوان بازیکنی نیمکت نشین نیم فصل اول را در استقلال سپری کرد، در نیم فصل دوم در اکثر دیدارها در مرکز خط دفاعی به میدان رفت و نمایش خوبی داشت.


در فصل جدید اما پست سهرابیان هنوز نهایی و مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در مرکز خط دفاعی و سمت چپ دفاع با کمبود بازیکن رو به رو است و تا مشخص نشدن تکلیف مجید حسینی و میثم تیموری، سهرابیان باید در هر دو پست برای آبی ها به میدان برود.


این مدافع جوان روز گذشته در دیدار دوستانه بازی را در مرکز خط دفاعی آغاز کرد؛ پستی که فصل گذشته در آن عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید امسال نیز مجبور شود او را در این پست به میدان بفرستد.


عکس رضا سعیدی پور

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم

به گزارش ورزش سه، آرمین سهرابیان در پایان بازی استقلال و شمس آذر که با برتری آبی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما ۹۰ دقیقه را خوب بازی کرد، به جز ۲-۳ دقیقه آخر که تمرکز نداشتیم. خدا را شکر خوب بود و توانستیم سه امتیاز را هم بگیریم.

او در خصوص مصدومیت خود توضیح داد: من یک مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و انشالله تا ۱۰ روز دیگر خوب می‌شوم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می‌شود، گفت: امید به خدا. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. با تمام وجودمان می‌جنگیم، با همه چیز می‌جنگنیم. انشالله بتوانیم قهرمان شویم.

بازیکن استقلال درباره استقبال خوب هواداران از مسابقه امروز عنوان کرد: خدا را شکر، هواداران هم زحمت کشیدند و لطف کردند به ورزشگاه آمدند.

سهرابیان درباره چهار گلی که در این فصل به ثمر رسانده است، عنوان کرد: ما در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقا جواد خیلی خوب تمرین می‌کنیم و این هم باعث می‌شود ما مدافعان جلو بیاییم و بتوانیم مثمرثمر باشیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا به بازی با تراکتور می‌رسد، گفت: امیدوارم. تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم برسم.

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • آرمین سهرابیان: جز ۲۰ دقیقه آخر تیم برتر میدان بودیم / فیلم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • دلیل خط خوردن ستاره استقلال مشخص شد
  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)