Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@04:50:03 GMT

روزی که رهبر کره شمالی نخندید + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۵۹۶

روزی که رهبر کره شمالی نخندید + تصاویر

به گزارش «انتخاب»؛ خبرگزاری دولتی کره شمالی در تفسیری نوشت که اواخر شب گذشته، کیم جونگ اون به طور سرزده از مهمانسرای تفریحی اونفو دیدن کرد و هنگام سرکشی به حمام‌ها، شرایط بد آنها را متذکر شد و گفت که به خاطر مدیریت بد، حمام و وان‌های مورد استفاده برای آب‌درمانی کثیف، تاریک و غیربهداشتی است.

این خبرگزاری سپس در تفسیری پیرامون این بازدید، می‌نویسد که اگر یک محل تفریحی که مورد بازدید کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل، رهبران سابق کره شمالی هم قرار گرفته، باعث نارضایی مردم شود، گناهی عظیم سر زده زیرا دستاوردهای این رهبران عظیم‌الشان را کم اهمیت جلوه می‌دهد، رهبرانی که این حمام‌ها را قبل از هر چیز دیگری در یک محل خوش منظره و دارای آب گرم معدنی بنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون سپس از شعبه محلی حزب خواست تا هرچه زودتر این حمام را سروسامان بدهد و افزود که انتظار و اعتقاد دارم که کمیته حزبی تغییری اساسی در مبارزه برای تبدیل کشور به مکانی عالی برای زندگی ایجاد خواهد کرد.

همچنین رهبر کره شمالی از نیروگاه در دست احداث ارانچون دیدن کرده است. ساختمان این نیروگاه ۷۰ درصد پیشرفت داشته اما تکمیل آن با تاخیر مواجه شده است.

کیم جونگ اون گفت که به قدری از این تاخیر دلتنگ شده که قدرت بیان آن را ندارد.

در این گزارش‌ها آ مده است که کیم جونگ اون به شدت اعضای ارشد کابینه را سرزنش کرد زیرا اجرای این طرح را به سازمان‌های محلی سپرده بودند و به آن توجه کافی نداشتند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای