Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از اردوی تیم‌های ملی معلولان بازدید کرد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید نمکی معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بعدازظهر امروز با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، از اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری معلولین و همچنین بوچیا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که محمود خسروی وفا، رئیس کمیته پارالمپیک هم حضور داشت، نمکی در جریان آخرین وضعیت ورزشکاران این دو رشته در فاصله بیش از دو ماه تا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا قرار گرفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

R1351/P35350/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه