Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور جدید دولت مکزیک درخواست داد تا از ماه بعد حقوقش را از کمتر از نصف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رئیس جمهور جدید دولت مکزیک درخواست داد تا از ماه بعد از نصف کمتر حقوقش را پرداخت کنند.

به گزارش جمهوریت، لوپز اوبرادور، رئیس جمهور ۶۴ ساله مکزیکی اعلام کرد از این پس حقوق من کمتر از نصف حقوقی خواهد بود که تا به حال می‌گرفتم یعنی حدودا ۴۰ درصد حقوق همیشگی ام را خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من دوست داشتم از این هم حقوقم کمتر باشد، اما چه شود شرایطش مساعد نبود.

به گزارش میزان، پیش نیز این رئیس‌جمهور جدید مکزیک که وعده تغییرات رادیکال داده بود، اعلام کرده بود هیچ کجا بادیگارد نمی‌خواهد و اجازه می‌دهد طرفدارانش در کنار او حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق حقوق رئیس جمهور بادیگارد رئیس جمهور مکزیک دولت مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه منافع رژیم اسرائیل، مرزهای دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند، گفت: هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آنها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با بیان اینکه حمایت برخی از دولت‌های اروپایی از جریان‌های راست افراطی یک مساله خجالت‌آور و رسوایی برای دموکراسی‌های غربی است، گفت: سیاست ریاکارانه رهبران غربی در قبال قتل‌عام غزه را که سال‌ها به ما درس‌هایی در مورد دموکراسی و آزادی می‌دهند، با عبرت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هیچ رهبر غربی به جز تعداد انگشت شماری از دولتمردان وظیفه‌شناس به جنایات اسرائیل واکنش نشان ندادند. هیچ دلیرمردی نبود که به اسرائیل بگوید دیگر بس است.
 
رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: منافع اسرائیل، مرزهای دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند. هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آنها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حساسیتی که در خصوص یهودی‌ستیزی وجود دارد، در مورد اسلام‌هراسی و حملات نژادپرستی وجود ندارد، تصریح کرد: کسانی که گزارش حقوق بشر را آماده می‌کنند، تنها نظاره‌گر مرگ 35 هزار فلسطینی از جمله 15 هزار کودک بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ جریمه ها بازدارنده است
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند