Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جوانان آسیا از امروز (سه شنبه) در دهلی نو آغاز شده است که نتایج کشتی گیران ایران به این شرح است:
در وزن 55 کیلوگرم «پویا ناصر پور» پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف «جائه آنگ» از کره جنوبی رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر پور در گام بعدی و در مرحله نیمه نهایی «بورونوف» از قزقیزستان را 8 بر صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. حریف او در فینال ویجی از هندوستان است.
در وزن 63 کیلوگرم «بهرام معروف خانی» پس از استراحت در دور نخست« آسیبمایف» از قزاقستان را 10بر صفر شکست داد. معروف خانی در مرحله نیمه نهایی 7 بر 4 از سد «تازایف» از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد. او در کشتی پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف «کامول کوزیف» از ازبکستان می رود.
در وزن 77 کیلوگرم «شایان عفیفی» پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف« بیک توردیف» از قرقیزستان رفت و حریف خود را 4 بر صفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت. عفیفی در این مرحله «یاماساکی» از ژاپن را 10بر صفر شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. عفیفی در فینال مقابل ساجان از هندوستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن 87 کیلوگرم «محمدمهدی ساروی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل «تویومورا» از ژاپن در حالی که 4 بر صفر جلو بود حریف خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل «کومار سونیل» از هند به پیروزی 9 بر صفر رسید و به فینال راه یافت.
در وزن 130 کیلوگرم «امین میرزازاده »پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با «ساونکوف» از قزاقستان روبرو شد و حریف خود را با حساب 2-1 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله «لیانگ» از چین را 8 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی به مصاف «آریان پانوار» از هند می رود.
رقابت های فینال اوزان فوق عصر امروز سه شنبه و رقابت های پنج وزن دوم فردا چهارشنبه برگزار می شود.
این مسابقات تا 31 تیر ماه ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا 5 نماینده کشتی فرنگی ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی مسابقات کشتی فرنگی امروز در بیشکک پیگیری می شود. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم