Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@16:26:34 GMT

کشتار ۳۰۰ کروکودیل به دست مردم محلیِ اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۷۳۸

به گزارش وانانیوز، 

این کشتار توسط روستائیان در تلافی کشته شدن یک مرد محلی توسط یکی از کروکودیل‌ها صورت گرفته است.

مقامات و پلیس اندونزی اعلام کردند: به هنگام صورت گرفتن این کشتار آنها قادر به متوقف ساختن روستائیان نبوده‌اند اما هم اکنون با توجه به اینکه کشتن گونه‌های حفاظت شده جرمی است که در اندونزی جریمه یا زندانی دارد، اتهامات افرادی که در کشتار شرکت داشته‌اند، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز جمعه یکی از روستائیان در حال جمع‌آوری سبزیجات در یک مزرعه پرورش کروکودیل بوده که مورد حمله یکی از این کروکودیل‌ها قرار گرفته و در نهایت کشته می‌شود.

روز شنبه پس از مراسم تشییع جنازه این مرد روستایی، چند صد نفر از مردم محلی عصبانی با همراه داشتن چاقو، بیل، چکش و چماق به این مزرعه پرورش کروکودیل رفته و در ابتدا دفتر این مزرعه را مورد حمله قرار داده و سپس با حمله به کروکودیل‌های این مزرعه ۲۹۲ کروکودیل را از بین بردند.

به گزارش بی بی سی، این مزرعه طبق مجوزی برای پرورش دو گونه کروکودیل‌های آب شور و گینه نویی و نگهداری از این کروکودیل‌ها راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اندونزی کروکودیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس