Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:08:33 GMT

شفر: تقاضای ما تغییر زمان سوپرجام بود نه لغو آن

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۷۸۳

شفر: تقاضای ما تغییر زمان سوپرجام بود نه لغو آن

سرمربی استقلال می‌گوید درخواست آن‌ها از سازمان لیگ برای تغییر زمان دیدار سوپرجام بوده است نه لغو آن.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر درباره تصمیم سازمان لیگ برای سوپرجام گفت: من از این تصمیم متعجبم. همه می‌دانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملت‌ها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیم‌های لیگ و دستیابی آنها به اهدافشان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ زودتر از زمان معمول آغاز می‌شود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرجام اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود. ما به همین دلیل با حامی مالی‌مان صحبت کردیم تا برای تعویق این دیدار به ما کمک کنند. ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده‌ایم و پرسپولیس برنده شده!

او همچنین به سایت باشگاه استقلال گفت: همه می‌دانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و همین طور تیم ملی ایران بوده است. می‌دانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که دو داربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر می‌کنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد و امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من نمی‌دانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سوءتفاهم بوده زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا می‌گویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است.

حتی ما می‌توانیم سوپرجام را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا می‌توانند تیم‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند. ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمی‌پذیریم. سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و می‌توانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی. به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام می‌رسانیم.

شفر در پایان گفت: فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم این که تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان نامه انصراف مهم نبود ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟ منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی‌توانیم تاریخ دیگری برای سوپرجام پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال استقلال تهران سوپرجام فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!

استقلالی ها برای تغییر داور دیدار با ذوب آهن، در روز مسابقه نامه ای به سازمان لیگ فرستاده اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتفاقاتی در لیگ برتر فوتبال ایران که پسوند حرفه‌ای با خود دارد، رخ می‌دهد که بعضا در جام های محلات هم خبری از آن نیست.

امروز تیم فوتبال استقلال در اقدامی عجیب، در حالی که امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است خواهان تغییر داور شد! حرکتی زشت که می‌تواند امنیت ذهنی و روانی داور مسابقه را به هم بریزد و روی او فشار وارد کند.

انتخاب داور کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده به ترتیب به عنوان داور کمک داور این دیدار باعث شده تا هواداران استقلال اعتراضاتی را نسبت به انتخاب این داور مطرح کنند.

با این وجود نکته قابل توجه براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمی و کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده اند. 

بر این اساس سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

البته هرچند به نظر نمی رسد تیم داوری این دیدار تغییر کند اما برخی انتخاب های شائبه دار از سوی کمیته داوران در مقطع زمانی پایانی فصل موجب شده است تا ابهاماتی به وجود بیاید.

 

 

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست