Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:22:46 GMT

فعالان مسجدی به فکر تحول فکری خود و جامعه باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۸۱۹

فعالان مسجدی به فکر تحول فکری خود و جامعه باشند

معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی، فرهنگی و کانونی باید مدام به فکر تحول فکری خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان، سعید سعادتی در نشست کارشناسان فرهنگی، هنری و آموزش دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که صبح امروز (۲۶ تیرماه) در باغ زیبا برگزار شد، با اشاره به دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی، گفت: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به همین منظور در برنامه تحول راهبردی سه ساله خود توجهی ویژه به مقابله با این آسیب‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی کشور را باید در حوزه فرهنگ جست، افزود: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مانند باکری‌ها و حججی‌ها با دستان خالی و با کمترین امکانات حماسه آفریدند.

 

معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در ادامه، ایمان، انقلابی‌گری، روشنگری، اقدام عملی و خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین شاخصه‌های یک فعال مسجدی و کانونی دانست و گفت: سردرگمی، روزمرگی، سطحی‌نگری، فردگرایی و اهمال‌کاری، مهم‌ترین آفت‌های کار تشکیلاتی هستند.

 

سعادتی با تاکید بر تشکیل اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی، فرهنگی و کانونی باید مدام به فکر تحول فکری خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه باشند.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ترامپ جشن های دهه کرامت مجلس دولت اردبیل شیراز روز دختر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نظر محتوا و معماری ساختمان، در سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شد.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز قدیمی این مجموعه است که بخش‌های تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کُره، راهرو، سالن نمایش و… را شامل می‌شود.

این مجموعه به دلیل روش منحصر به فرد در ارایه آموزش تاریخ و محتوای فرهنگی و هنری در اقدامی مستمر، از نظر محتوایی موفق به ثبت ملی در سازمان میراث فرهنگی شده است. همچنین این موزه به عنوان اولین بنا از مجموعه ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان تهران به دلیل سازه و معماری خاصی که دارد از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی بنا نیز دریافت کرده است.

بنای موزه تاریخ نزدیک به ۶ دهه قدمت دارد اما به عنوان اولین موزه کودکان و نوجوانان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است.

موزه تاریخ کانون بر اساس شیوه مخاطب و آموزش محور با ارایه محتوای تاریخ ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، نقش مؤثری در آموزش و یادگیری ماندگار مخاطبان خود دارد. این موزه میزبان دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، پژوهشگران، مربیان و مخاطبان فعال حوزه کودک و نوجوان و علاقه‌مندان برای بازدید و شرکت در برنامه‌های آموزشی است.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید اسپندی (افروز)، نبش کوچه نگران‌پور، پلاک ۷ قرار دارد.

کد خبر 6084545 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد