Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بلوطی رئیس هیات جودو استان تهران در نشست اعزام ورزشگاران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی در برخی از رشته‌های ورزشی حتی از مسابقات جهانی مهم‌تر است.

وی افزود: ما در این بازی‌ها می‌توانیم بهترین نتایج را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوطی گفت: تمام ورزشکاران نگران وضعیت اشتغال خود هستند. سال‌ها است که برای رسیدن به شرایط بدنی مناسب و مسابقات ملی زحمت کشیده اند، اما برای شغل آنان تاکنون هیچ تضمینی داده نشده است.

وی ادامه داد: مبالغی که برای تقدیر از ورزشکاران پرداخت می‌شود، بسیار محدود است. باید این مبالغ دو برابر شود، چرا که ورزشکار برای آماده سازی بدن خود بیشتر از این مبالغ هزینه می‌کند.

رئیس هیات جودو استان تهران تصریح کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان با این شرایط اقتصادی برای تمام رشته‌ها کم است.

وی افزود: حضور نمایندگان مجلس در کنار ورزشکاران نباید تنها در زمان رای جمع کردن باشد، نمایندگان مجلس باید در تمام جلسات در عرصه ورزش حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت) با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند