Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، فعالان در پایگاه های اجتماعی از وخامت حال مبلّغ و اندیشمند سعودی که در زندانهای رژیم سعودی زندانی است خبر دادند.
فعالان گفتند حال سفر الحوالی به علت بازجویی های خشونت آمیز در داخل زندان های سعودی به صورت بی سابقه ای وخیم شده
است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع رسانه ای گفتند الحوالی هنگام بازجویی های مداومی که چهار ساعت طول کشیده و به علت فشارهای وارده به وی دچار سکته قلبی شده است.
این در حالی است که برخی منابع سعودی گفتند خبرهای تأیید نشده ای از مرگ الحولی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رژيم سعودي الحوالي زنداني بازجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد