Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان روز سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: اعضای این کمیسیون در سفر به شهرستان هان های استان، مشکلات مربوط به شاخص های علمی، تحقیقاتی و تربیتی را برای تصمیم گیری در این کمیسیون دسته بندی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش نظرات نهایی و جمع بندی مربوط به سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را با هدف ارتقای کمی و کیفی شاخص های علمی، آموزشی و توسعه ای استان مورد توجه قرار می دهند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هم اینک 6 استان در نوبت بررسی و دسته بندی مشکلات علمی و تحقیقاتی قرار دارند.
قاسم احمدی لاشکی تصریح کرد: مشکلات حوزه چهارمحال و بختیاری با حضور متولیان وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فنآوری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به صورت کارشناسی بررسی و تا یک ماه دیگر نتایج آن ارائه خواهد شد.
وی یادآور شد: وجود 190 هزار دانش آموز و 15 هزار معلم در چهارمحال و بختیاری نشان دهنده ظرفیت این استان در بخش آموزش، فرهنگ و تحقیقات است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز مباحث فرهنگی وزارتخانه های یاد شده را بر عهده این کمیسیون دانست و گفت: رفع مشکلات در این بخش نیازمند کار ریشه ای است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار داشت: دغدغه کنکور بین خانواده ها و دانش آموزان از مهمترین دلایل در کم توجهی به حوزه فرهنگی و پرداختن به آموزش است.
وی یادآور شد: توجه به اسناد بالادستی مانند تحول بنیادین آموزش و پرورش و دانشکده اسلامی بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نقشه جامع علمی کشور هر چه سریع تر باید اجرایی شود.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظفند سهم یک تا سه درصد بودجه خود را در بخش پژوهش هزینه کنند.
وی افزود: اینک پنج هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که براساس قانون بایستی به توان علمی این شرکت ها توجه جدی صورت گیرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منافع ملی و حیات کشور مهمتر از منافع نمایندگان مجلس است، به همین منظور وحدت و همبستگی جناح ها و گروه ها اهمیت ویژه دارد.
فریده اولاد قباد اظهار داشت: تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند در توسعه بخش های مختلف تاثیرگذار باشد
همچنین غاطمه سعیدی دیگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توجه به صنعت گردشگری می تواند بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال و اقتصاد چهارمحال و بختیاری را رفع کند.
وی تاکید کرد: معرفی بیشتر صنایع دستی، افزایش صادرات لبنیات و توجه به صنعت گردشگری می تواند در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و همچنین رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری نقش مستقیم ایفا می کند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی تمام قد از منافع چهارمحال و بختیاری به ویژه در حوزه آب دفاع خواهد کرد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز در شهرکرد حضور دارند.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و تحقیقات مجلس اشتغال چهارمحال و بختیاری صنعت گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی افزود : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود پزشک و کادر درمان تلاش کند اظهار داشت : سهم پرداختی از ناحیه بیمه‌ها برای بیماران باید افزایش یابد.

وی افزود : طرح پزشک خانواده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است و قاچاق معکوس دارو‌ها به کشور‌های همسایه باید کنترل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تورم در حوزه دارو درمان و هزینه‌های بیمارستانی نباید بر گرده مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسماعیلی : حداقل امتیاز یک و یک دهم برای معلمان خرید خدمات در نظر گرفته خواهد شد/ آزمون داخلی برای جذب معلمان خرید خدمت برگزار خواهد شد+ فیلم
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟