Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی کهوریان روز سه شنبه در جلسه گزارش حسابرسی اطلاعات مالی دهیاری های شمال آذربایجان غربی افزود: در سال های اخیر اعتبارات خوبی به ویژه از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها تخصیص یافته که با این اعتبار، اقدامات خوبی نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: دهیاران منتخبان شوراهای اسلامی و از بدنه جامعه بزرگ روستایی هستند که عملکرد آنان به عنوان کارگزار همواره مورد ارزیابی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بررسی عملکرد هزینه ای دهیاران می تواند زمینه رضایت بیشتر از فعالیت دولت را فراهم کند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: نرم افزار حسابداری در تمامی دهیاریهای استان راه اندازی می شود.
مهدی قهرمانی افزود: همه فعالیت های مالی دهیاری ها در اخذ عوارض و هزینه اعتبارات تخصیص یافته توسط مسوولان مالی دهیاری ها در این نرم افزار ثبت می شود و کارشناسان این دفتر بر روند ثبت اطلاعات نظارت می کنند.
در ادامه این جلسه گزارش عملکرد مالی 25 دهیاری استان به صورت نمونه توسط کارشناسان منتخب حسابرسی ارائه شد.
در حال حاضر بیش از یکهزار روستا در آذربایجان غربی دارای دهیاری است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی امور روستایی جامعه شوراهای اسلامی نرم افزار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت:در سال جدید اجرای ۱۲٠ طرح مربوط به طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان با اعتبار ۱٠۹ میلیارد تومان اجرا میشود. 

اقای مقدم در افتتاح ۵طرح هادی در روستا‌های مرزی سلماس گفت: در طرح‌های هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل مسکونی و نیازمندی‌های عمومی روستایی تعیین می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن استان اضافه کرد: طرح‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا می‌شود. 

مقدم گفت؛ اجرای طرح هادی از جمله برنامه ریزی‌های توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تاکنون در بیش از ۴۵ درصد روستا‌های آذربایجان غربی اجرایی شده است.

او همچنین با اشاره به افتتاح پنج طرح هادی در روستا‌های سلماس از جمله ملحم، لشکران، شیدان، شکریازی، عیان گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲میلیارد تومان صرف شده است. 

مقدم همچنین گفت: در سطح استان برای ۱۷هزار و ۵٠٠واحد روستایی تسهیلات کم بهره برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی پرداخت میشود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند