Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حسین زادگان در مصاحبه باخبرنگار ما در قائم شهر گفت : بخش عمده احداث جایگاه و بازسازی مجموعه ورزشی شهید وطنی قائم شهر انجام شد علاوه برورود تجهیزات برج نوری ، امکانت اکسوربرد نیزدر روزهای آینده وارد قائم شهر می شود تا کار نصب این تجهیزات تا پایان تیر انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اظهار امیدواری کرد با تقویت کارگاه های پیمانکاران ، اراده استانی و شهرستانی براین است ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برای نخستین بازی فوتبال  لیگ برترو دیدار خانگی نساجی مازندران  آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مازندران بازدید نماینده فدراسیون ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.    عباس پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرائم بهداشتی را داده بود.   وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ نموده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه ها، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.   رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.   پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید
  • تاج: ۷ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد کشور می‌شود