Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در نشست هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد شهرستان زابل با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: جان کلام رهبر معظم انقلاب  با اتکال به نیروی لایزال الهی و با اتکا به ملت این بود که مطمئنا کشور از شرایطی که به وجود آمده با عزم و اراده و با توجه به توانمندی ملت عبور خواهد کرد و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با وحدت، انسجام، هماهنگی و همدلی همچنین اقتداری که همواره در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته، عبور از این شرایط سخت برای ملت سرافراز ایران سخت نخواهد بود.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده در راستای خطوط کلی نظام با هدایت رهبر معظم انقلاب و تدابیری که دولت اندیشیده است در مقابل تحریم ها ، تبلیغات و تهدیدها می ایستیم و از ظرفیت های کشور برای حل مشکلات بهره می بریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پیروزی انقلاب اسلامی دولت سیستان و بلوچستان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب