Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند بدون ملی‌پوشانش در سوپرجام بازی کند، امکان تغییر دوباره در مورد سرنوشت این مسابقه وجود دارد.

به گزارش وبسایت نود، سعید فتاحی در خصوص لغو دیدار سوپرجام در گفت‌وگو با رادیو ایران اظهار داشت: ما گفتیم که با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مسابقات حساسی دارند و همچنین مسابقات تیم ملی در جام ملت‌ها و اردو‌های تیم ملی امکان تغییر این مسابقه نیست و به باشگاه استقلال اعلام کردیم، آنها هم گفتند که بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آقای افتخاری اعلام کردیم که اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند بدون ملی‌پوشان بازی کند ما هم در زمانی که تیم ملی در اردو هست بازی را برگزار کنیم که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند و باشگاه استقلال هم اعلام کرد که تیم ما ایران نیست. ما هم به احترام مردم ایران بازی را برابر با قانون 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردیم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در نیمه دوم بهمن‌ماه می‌توانیم بازی کنیم، دقیقا زمانی که هفته هفدهم و هجدهم لیگ را برگزار کنیم و تیم‌ها وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. من از آقای زمانی خواهش می‌کنم ما را جلوی هواداران استقلال قرار ندهند، چرا ضعف مدیریت خودشان را به اسم سازمان لیگ می‌گذارند. ما از کجا می‌دانستیم که استقلال و پرسپولیس سوپرجام برگزار می‌کنند، ایشان (زمانی) می‌گویند از ما اجازه نگرفتند که برنامه‌ریزی کردند. قانون می‌گوید بنابر اعلام سازمان لیگ مسابقه را انجام دهند. ما تقویم را برای تیم‌ها می‌فرستیم، بنده در 3-4 جلسه با آقای شفر صحبت کردم، گفتیم هر زمان که فکر می‌کنید این مسابقه را می‌شود برگزار کرد اعلام کنیم، 3 روز دیگر گفتند که بازی ما را در بهمن‌ماه برگزار کنید. ما همه راه‌ها را رفتیم وقتی دوستان در باشگاه استقلال مصاحبه می‌کنند که 31 تیرماه تیم برمی‌گردد، یعنی احترامی که به برنامه‌های لیگ نمی‌گذارند می‌خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند. ما عادت کردیم که دیواری کوتاه‌تر از سازمان لیگ نیست فقط ضعف مدیریت خودشان را روی دوش سازمان لیگ می‌گذارند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: آقای زمانی از اتفاقاتی که در باشگاه می‌افتد اطلاع کافی ندارند، من به احترام هواداران تقویم را برای آقای شفر فرستادم که بررسی کنند، من با همه سرمربیان صحبت می‌کنم و سرمربی استقلال آقای شفر هستند و در جلسه‌ای که داشتیم حضور داشتند و برنامه ما را تایید کردند. ما بازی سوپرجام را هفدهم فروردین اعلام کردیم چرا باشگاه استقلال آن زمان اعتراض نکرد. بعد از فینال جام حذفی که مشخص شد استقلال قهرمان شده، چرا آن زمان اعتراض نکردند، الان که اردوی تدارکاتی‌شان به موقع انجام نشده و برنامه‌شان عقب است اعتراض می‌کنند. ما به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کردیم که اگر بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنید بگویید، وقتی برنامه اعلام می‌شود 3 طرف دارد، دو طرف باشگاه‌ها هستند و یک طرف سازمان لیگ، ما سال گذشته وقتی باشگاه استقلال درخواست تغییر زمان دیدار این تیم با صنعت نفت را در جام حذفی داشت، ما با باشگاه صنعت نفت هم صحبت کردیم که با مخالفت باشگاه صنعت نفت مواجه شدیم. اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند که بدون ملی‌پوشان‌ در سوپرجام بازی کند، امکان تغییر لغو برگزاری سوپرجام هست و ما درخواست باشگاه استقلال را بررسی می‌کنیم. مسئولان باشگاه استقلال فکر کردند ما شوخی می‌کنیم، ما همه راه‌های قانونی را انجام می‌دهیم، این حق هم برای باشگاه استقلال هست که اگر خلافی کردیم و کار غیرقانونی کردیم به مراجع ذی‌صلاح فدراسیون شکایت کنند.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی سوپرجام سعید فتاحی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟

با وجود محرومیت امید عالیشاه ناشی از کارت قرمزی که در مصاف با سپاهان گرفت و البته بازگشت دانیال اسماعیلی فر از محرومیت، اوسمار حداقل دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد. رسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که بازیکن مصدومی ندارد، اما انگار باید در هر بازی یک بازیکن محروم داشته باشد تا مرد برزیلی صد درصد تیمش را کنار خود نبیند.

با در نظر گرفتن چنین نکته‌ای تنها نقطه مبهم ترکیب سرخ‌ها جایی است که امید عالیشاه به بهترین نحو در آن انجام وظیفه کرده و جای خالی‌اش احتمالا در این بازی هم مثل دیدار حذفی در اراک به چشم خواهد آمد.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند خوش شانس بود که در بازگشت به ترکیب بعد از گشت سر گذاشتن یک مصدومیت پر حرف و حدیث کار سختی مقابل سپاهان نداشت و شاید راحت‌ترین و کم دردسرترین کلین شیت خود را ثبت کرد، اما او باید آماده یک بازی بسیار سخت در شمال باشد. بیرو در مقطع پنج هفته‌ای پایانی فصل می‌تواند یکی از ارکان اصلی موفقیت احتمالی تیمش باشد و خوب موقعی برگشته تا خودی نشان دهد.

مدافعان میانی: باز هم اوسمار به زوج اصلی خود در این منطقه دست نخواهد زد و گولسیانی – کنعانی مقابل بیرو یک سد محکم تشکیل خواهند داد، اما باید حواس شان جمع باشد تا اشتباهات بازی آلومینیوم و البته گاف بزرگ دقیقه آخر بازی سپاهان تکرار نشود.

مدافع چپ: برای عبدالکریم حسن بازی کردن در ورزشگاه آزادی به خاطر چمن هموار و ابعاد زمین یک نعمت است، اما شاید او در زمین‌هایی مثل شهید وطنی به مشکل بخورد. واقعیت اینکه بازی به بازی وضعیت بدنی او بهتر می‌شود و اگر تمرکز بیشتری در امور تدافعی داشته باشد یک عنصر مفید در دفاع و حمله برای پرسپولیس خواهد بود.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی فر فصل قبل به تیم استان خود در تهران گل زد، اما اگر در قائمشهر بتواند بازگشت خود را مثلا با یک پاس گل جشن بگیرد هم در جدول پاسور‌ها خودش را بالا می‌کشد هم اینکه می‌تواند عامل موفقیت احتمالی تیمش باشد. باید دید بعد از یک هفته بیرون ماندن از لیست وضعیت بدنی او چگونه خواهد بود.

هافبک‌های تدافعی: اینجا هم بعید است زوج ریگی – سروش تغییری کند و باید منتظر هنرنمایی این دو در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ.‌های میانه میدان را ببرند هم بازیسازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند. سروش فصل قبل در همین ورزشگاه یک گل زیبا در هفته پایانی به ثمر رساند.

وینگر چپ: در بازی با سپاهان همه جوره اوستون اورونوف را بستند و طوری محاصره‌اش می‌کردند که فضایی برای حرکت نداشت، اما سوال اینجاست که آیا هر تیمی می‌تواند مثل سپاهان مقابل حرکات این ازبک با تکنیک ایستادگی کند؟ در قائمشهر هم چشم پرسپولیسی‌ها به هنر این بازیکن دوخته خواهد شد تا کار را برای تیم شان در بیاورد.

وینگر راست: مهدی ترابی هم در بازی با سپاهان غیر از یک حرکت انفرادی و موقعیتی که از دست داد کاری از پیش نبرد چرا که در دام مدافعان حریف گرفتار شد، اما حتما چشم به عبور از خط دفاعی نساجی خواهد داشت هر چند شاید تیم ساکت الهامی هم با دفاع چند لایه کار او را سخت کند و این بازیکن نیاز به ارائه بالاترین کیفیت خود داشته باشد.

هافبک ازاد پشت مهاجم: به احتمال زیاد وحید امیری جای عالیشاه را در این پست خواهد گرفت. امیری کم کم فرم بدنی بهتری پیدا کرده، اما اینکه آیا در آن پست کارایی عالیشاه را داشته باشد سخت است که بتوان نظر داد.

مهاجم نوک: عیسی آل کثیر انتخاب اول و آخر برای این پست حساس و سرنوشت ساز است. روند گلزنی‌های عیسی در بازی با سپاهان قطع شد، اما این از همان مسابقاتی است که می‌توان منتظر گلزنی آل کثیر بود و شاید درخشش او در مقطع پایانی فصل از همین جا آغاز شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی

محمدحسین کنعانی زادگان

عبدالکریم حسن

دانیال اسماعیلی فر

مسعود ریگی

سروش رفیعی

اوستون اورونوف

مهدی ترابی

وحید امیری

عیسی آل کثیر

منبع ورزش ۳

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی