Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:36:42 GMT

ملی پوش پرو با 4 میلیون یورو در الهلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۰۵۸۳

ملی پوش پرو با 4 میلیون یورو در الهلال

باشگاه الهلال برای انتقال آندره کاریو با بنفیکای پرتغال به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان برای به خدمت گرفتن مهاجم پرویی بنفیکا با این باشگاه پرتغالی به توافق رسید. سامی الجابر، رئیس باشگاه الهلال، در مادرید حاضر شد تا با رئیس بنفیکا گفتگوهای لازم را انجام دهد. سرانجام توافق بین این دو باشگاه حاصل شد و آندره کاریو با قراردادی قرضی به قهرمان لیگ عربستان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنفیکا از باشگاه الهلال 4 میلیون یورو دریافت می کند و این مهاجم اهل پرو نیز دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو خواهد داشت. همچنین بندی برای خرید کاریو وجود دارد که در پایان قرارداد قرضی اگر الهلالی ها بخواهند او را به صورت قطعی به خدمت بگیرند، باید 20 میلیون یورو به بنفیکا پرداخت کنند.

 

آندره کاریو مهاجم 27 ساله بنفیکا در جام جهانی هم برای پرو بازی کرد و یکی از گل های کشورش مقابل استرالیا را در این رقابت ها به ثمر رساند.

الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال در تابستان گذشته نهایی شد. انتقالی که برای رئال موفقیت تمام عیار بود. رئال برای خرید بلینگام 103 میلیون یورو هزینه کرد اما بر اساس بندهایی در قرارداد، این رقم به 134 میلیون یورو نیز خواهد رسید. طبق قانون ارزش بندهای موجود در قرارداد نمی تواند از 30 درصد رقم کل انتقال بیشتر باشد.

آاس امروز نوشت که بر اساس تعداد گل ها، تعداد دقایق حضور بلینگام در زمین، تعداد جام های کسب شده با رئال و هر موفقیت فردی دیگر مثل قرار گرفتن در تیم منتخب یوفا و فیفا و کسب جوایز انفرادی، برای دورتموند سود خواهد داشت.

جود در اولین فصل حضورش در رئال توانسته در 36 بازی در همه رقابت ها 21 گل  بزند. او بعد از فده والورده، رودیگر و رودریگو، چهارمین بازیکن با بیشرین دقایق حضور در زمین بوده و با زدن 17 گل در لالیگا شانس آقای گلی دارد. او را یکی از شانس های مسلم کسب توپ طلا نیز می دانند و هر کدام از این افتخارات تیمی و شخصی به معنای واریز پول به حساب دورتموند است. رئال اگر قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود دیگر بعید است کسی جز بلینگام به این جایزه ارزشمند برسد.

با این اوصاف، اصلا بعید نیست تا یکی دو سال دیگر ارزش واقعی انتقال جود به رئال 31 میلیون یوروی دیگر اضافه شده و به 134 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)
  • گل روبن نوس به العین (الهلال 1-0 العین)
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!