Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، فرماندار خوسف در کارگروه  برگزاری همایش ملی عناب گفت : این همایش دو روزه، اسفند ماه در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.
شفیعی افزود: به افرادی که در زمینه استارت آپ ها واستفاده از نرم افزارها محصولات  مشتق شده از عناب (برگرفته از یک ایده نو) ارائه دهند تسهیلات تا سقف 300میلیون تومان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری همایش ملی عناب را کمک به محصولات استراتژیک ومعرفی آن به بازارهای بزرگ دانست و گفت : امید است این همایش نتایج مطلوب و مؤثری برای کشاورزان استان داشته باشد.
وی همچنین از برگزاری جشن شکر گزاری، برداشت عناب در شهریور ماه خبر داد .
رئیس جهاد دانشگاهی استان هم در این جلسه به ساخت کیک و شکلات عناب به عنوان یک ایده اشاره کرد و افزود: تبدیل ایده به محصول هدف ماست که می تواند به فرآیند تولید کمک شایانی کند.
صادقی با بیان اینکه زعفران، زرشک و عناب محصولات استراتژیک خراسان جنوبی هستند گفت:95درصد عناب کشور در استان خراسان جنوبی تولید می شودکه نیازمند معرفی بیشتر  در سطح ملی است .
در شهرستان خوسف 1482هکتارعناب کشت شده است که سالانه با برداشت 3هزار تن عناب بیشترین سطح زیر کشت این محصول را درخراسان جنوبی داراست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش عناب محصولات استراتژیک خراسان جنوبی شهرستان خوسف ایده های نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حمایت از ایده‌های برتر دانش سنتی محیط زیست
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی