Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی سه شنبه در دیدار با هیات رئیسه خانه مطبوعات این استان در شیراز افزود: خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری رسمی‌ترین نهاد و تشکل در حوزه مطبوعات است و جایگاه آنها نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات و انجمن صنفی باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، اظهار داشت: تمام مجموعه‌های یادشده یک رسالت را دنبال می کنند که همانا احقاق حق و حقوق حوزه مطبوعات فارس است.
سهرابی بیان کرد: حفظ حقوق مدیران مسئول، خبرنگاران، موزعان، فعالان حوزه چاپ، طراحان و همه آنان که زیرمجموعه این حوزه هستند، اهمیتی ویژه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمایت از نهادهای صنفی مطبوعات این استان را از اولویت‌های خود برشمرد و گفت: انتظار می‌رود در سال 97 هم‌افزایی میان این مجموعه ها نمود بیرونی زیبایی داشته باشد و بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته از نظر مادی و معنوی از خبرنگاران و اهالی مطبوعات حمایت کنیم.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس زیبایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی اظهار کرد: باید نگاه قوی‌تری نسبت به ورزش زورخانه‌ای صورت بگیرد، مردم و مسئولین به این ورزش، ورزش کاران و مشکلاتی که دارند، توجه داشته باشند.

وی درباره روز ایمنی حمل و نقل بیان داشت: ضایعات انسانی و اقتصادی که در این زمینه مواجه هستیم، باید تلاش مسئولین بیشتر شود و ایمنی را در این جهت تدارک ببینند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل مهم درون نظام اسلامی می‌باشد، امسال مسئله جهش تولید با مشارکت مردم و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها می‌باشد؛ شوراها نیازمند حمایت هستند.

وی به گلایه شوراها اشاره و یادآور شد: توجه لازم به شوراها نمی‌شود، مطالبات را شوراها درست بیان کنند و آنچه در صحنه می‌باشد را منتقل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسئولین توجه لازم را به شوراها داشته باشند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی درباره روز معلم و شهادت شهید مطهری اذعان داشت: آینده سازان مملکت در اختیار آموزش و پرورش می‌باشند، تربیت و جهت دهی فکری، اخلاقی، ایمانی، علمی و … جوانان و نوجوان توسط معلمین صورت می‌گیرد، معلمین انگیزه در خود ایجاد کنند و پرتوان به سمت تربیت نسل مفید پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و با بیان اینکه پایگاه نماز جمعه، پایگاه مردمی و حامی دولت است، خاطرنشان کرد: افتخار نماز جمعه و تریبون نماز جمعه آن است که ضرورت مردم را بیان کند و مردم با رعایت موازین مطالبات خود را بیان کنند؛ مسئولینی که حضور مستمر در نماز جمعه دارند باید شنوای مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و مطالبات آنان افزود: عمده حرف کارگران آن است که توسط مسئولین حرف‌هایشان شنیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین در زمینه مشکلات کارگران گفت: مسئولین فرصت ایجاد کنند تا حرف‌ها رو در رو گفته شود یا خود مسئولین خلع را پرکنند و نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند، اگر موفق نشدند؛ در نماز جمعه با رعایت موازین مشکلات بیان تا مشکلات مرتفع شود.

وی خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: مطالبات مردم را رسانه‌ها منعکس کنند؛ با رعایت اخلاق رسانه‌ای به ویژه در این دولت با حضور فعال میدانی به آنها پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مطالبات مردم در زمینه مسکن، راه آهن، پرداخت طلب‌های مردم، مصوبات سفر دوم ریس جمهور و… همه باید سالم هم افزایی صورت بگیرد؛ رسانه‌ها، مسئولین، همه کمک کنند تا بتوان جایگاه عملی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه بین الملل بعد از وقایع طوفان الاقصی، قدرت نمایی یمن و عملیات وعده صادق شاهد سرعت تغییر هستیم، خاطر نشان کرد: افکار جهانی تغییر یافته؛ در دل آمریکا دانشگاه‌های معتبر آمریکا علیه حکومت خودشان به نفع فلسطین و غزه شعار می‌دهند؛ آمریکا به شدت از آن در حراس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اقتدار را ایجاد کرده و این حرکت به جایگاه خود و مقصد خود می‌رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:
یک سری مسائل که مرتبط با کلان جامعه در جهت سیرت، آگاهی و دانش جامعه است باید در اختیار مردم باشد؛ نباید همه چیز شفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل اخلاقی تغافل تصریح کرد: از اشکالات یکدیگر چشم پوشی کنید زیرا آشکاری بسیاری از ایرادات ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد و روند جامعه را کند می‌شود.

کد خبر 6089158

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی