Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد جواد فدائی روز سه شنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: پروژه اقتصاد مقاومتی پروژه ای است که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی باشد و تاکید شده که دستگاه ها درتعریف پروژه های جدید، تطابق آنها با بندهای سیاست های اقتصادمقاومتی را بررسی کنند.
وی اظهارداشت: پروژه ها باید بر مبنای تطابق آنها با تعداد بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی اولویت بندی شود و هر پروژه ای که بیشترین تناسب با سیاست های اقتصادمقاومتی را دارد در صدر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان داشت: ستاد برای تامین منابع مالی اجرای پروژه های اقتصادمقاومتی نیز باید همکاری لازم را داشته باشد تا با اجرای این پروژه ها، وضعیت کنونی و آینده اقتصادی کشور و استان را به خوبی مدیریت کرده و از بحران های پیش رو عبور کنیم.
سرپرست استانداری کرمان بر استفاده از کالاهای تولیدی استان در واحدهای بزرگ اقتصادی تاکید و بیان کرد: در استان کرمان برنامه ریزی شده تا نیازهای واحدهای بزرگ اقتصادی از ظرفیت ها و تولیدات موجود استان تامین شود که در راستای اجرای این طرح، واحدهای استان باید فهرستی از اقلام موردنیاز خود را در حداقل زمانی ارایه دهند.
این نشست در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کرمان اقتصاد مقاومتی منابع مالی پروژه سیاست جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟