Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@23:22:05 GMT

کنایه جالب دهباشی به شهیندخت مولاوردی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۱۶۶۵

کنایه جالب دهباشی به شهیندخت مولاوردی +عکس

به گزراش جام نیوز، در آبان ماه سال 96 و همزمان با موسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از پیاده روی اربعین که در کنار جاده حجمی از بطری‌های خالی آب روی زمین ریخته، نوشته که «چه اندازه رفتارهایمان با امامان بزرگواری که برای زیارتشان سر از پا نمی‌شناسیم و نظافت را از ایمان می‌دانند، شباهت دارد؟!»

 

پس از انتشار این پست و کنایه مولاوردی به زائران امام حسین(ع)موجی از واکنش ها علیه وی و نگاه نادرست ایشان به راه افتاد اما حال و پس از گذشت مدت ها حسین دهباشی، از فعالان رسانه ای در توئیتی جالب توجه به مقایسه این موضوع با جشن روز گذشته فرانسوی ها در پاریس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهباشی در صفحه توئیتر خود نوشت: " در راه گذشتن از مرز به قصد راهپیمایی اربعین، یک‌جاهایی واقعا سطل‌های زباله به قدر سیل جمعیت نبود. حاصل‌اش شد عکس‌هایی به قصد تمسخر زائران و حتی طعنه و تذکر سرکار خانمی مشاور رئیس جمهور به النظافة من الايمان. بفرمائید! اینجا پاریس است. پس از جشن‌ پیروزی در جام جهانی..."

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام حسین دهباشی مولاوردی اربعین جام نیوز فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور ۱۳۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف شده و تا اربعین بیشتر آنها ایمن می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، داریوش امانی، امروز در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: در 2 پایانه اربعینی شلمچه و چذابه در خوزستان اقداماتی از سال گذشته در حوزه بهسازی و ایمن سازی راه‌ها شروع شده که همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اقدامات انجام شده در مرزهای اربعین اشاره کرد و افزود: زائران اربعین از ورودی پایانه‌های مرزی گذرگاه‌های اربعین حسینی باید از تونل سرد و زیر سایه‌بان و مه‌پاش مسیر را ادامه دهند که سال گذشته بیشترین میزان نصب سایه‌بان به انجام رسید و امسال نیز تداوم دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: همچنین محوطه سازی و بهسازی پایانه‌ها، افزایش  سرویس‌های بهداشتی و نصب سایه‌بان جدید از اقدامات در دستور کار برای اربعین سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه برای تامین ناوگان اتوبوسی و ریلی اقداماتی در دست انجام است، گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز برای تامین اتوبوس مسافری از تولید داخل یا واردات ناوگان از کشورهای اطراف پیگیری های لازم را انجام داده، علاوه بر اینکه با کشور عراق مذاکراتی برای ورود اتوبوس‌های این کشور برای جابه‌جایی زائران به عتبات عالیات در اربعین انجام شده است.

امانی با اشاره به نقاط حادثه خیز گفت: بر اساس استانداردهای موجود و اظهار نظر پلیس 887 نقطه پرحادثه در کشور وجود داشت که 400 نقطه در سال گذشته برطرف و بر اساس برنامه ریزی در سال جاری 487 نقطه پرخطر دیگر نیز ایمن می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: 487 نقطه پرخطر جاده‌ای با اولویت مسیرهای اربعین تا پایان سال ایمن می‌شوند.

وی افزود: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز 130 نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون 70 نقطه برطرف و تا اربعین بیشتر آنها ایمن می‌شوند.

امانی گفت: نیازمندی‌های استان‌های مسیر گذر زائران اربعین حسینی شناسایی شده و بر اساس برآوردها حدود 10 هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت و حدود 20 هزار میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های اربعین امسال در نظر گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت 25 هزار میلیاردریال طرح تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد