Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@01:34:29 GMT

تصاویر/آتش گرفتن ناگهانیL90 !

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۱۶۷۶

تصاویر/آتش گرفتن ناگهانیL90 !

یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ که درگوشه‌ای از یک کوچه پارک بود به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد. ناطقان: ساعت ۶:۱۵ صبح امروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری در بلوار ابوذر، خیابان ده‌حقی، خیابان وحدت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۲۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته حسن ترابی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ درگوشه‌ای از یک کوچه پارک بود که به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد.



وی تصریح کرد: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه قسمتی از این خودرو کاملاً شعله‌ور بود و آتش در حال شعله‌ور ساختن کامل این وسیله نقلیه، یک درخت و خودروهای پارک شده در مجاورت آن بود.



ترابی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل و کشیدن لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش کرده و پس از کنترل و مهار کامل این حریق، به ایمن‌سازی محل حادثه مشغول شدند.


بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به کسی آسیب نرسید همچنین دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناس آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی است.


منبع: مشرق برچسب ها: آتش گرفتن ، خودرو ، حریق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آتش گرفتن خودرو حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه