Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ مقاله نویس رأی الیوم با شاهد آوردن از روزنامه ای صهیونیستی که به مظلومیت مردم غزه و دلاوری های آنها در مقاومت اشاره می کند حکومت های عربی مرتجع را مورد سرزنش قرار داد.
روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت: گدعون لوی مقاله نویس روزنامه اسرائیلی هاآرتص در عنوان مقاله ای نوشت: باید به غزه تبریک بگوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این مقاله از آنچه بر فلسطینی ها در نوار غزه می گذرد و گزینه های باقیمانده در برابر آنها با توجه به اوضاع دشوار انسانی سخن گفته است.
در این مقاله آمده است: اگر غزه نبود اشغالگری اسرائیل مدتها پیش فراموش شده بود. اگر غزه نبود اسرائیل مسئله فلسطین را به صورت کامل از برنامه ها حذف می کرد. هنوز هم افرادی داستان شان را تعریف می کنند و از جنایاتی که درحق شان صورت گرفته سخن می گویند...
باید در اسرائیل مبارزه غزه را تحسین کنیم. باید از اندک مردمانی که چنین روحیه قدرتمندی دارند و هنوز عقب ننشسته اند تقدیر کنیم. روحیه کرانه باختری پس از انتفاضه دوم درهم شکست.
مقاله نویس رأی الیوم در ادامه نوشت: من این مقاله از یک نویسنده اسرائیلی در یک روزنامه اسرائیلی را که در مناطق اشغالی چاپ می شود انتخاب کرده ام تا به عربهای صهیونیست شده مسئولیت شان را درخصوص غزه و مقاومت اسلامی و ملی، گرفتاری ها و رنج ها و مشقت های ساکنانش را، فراموشی فلسطین و یهودی سازی قدس و تلاش برای کنار گذاشتن آن را از گفتگوهای صلح و تلاش برای ممانعت از دستیابی به صلح و مخالفت با معامله قرن را یاد آوری کنم. البته مواضع عربهای صهیونیست شده عادی و متناسب با طبع فرومایه شان است... 15 سال است که غزه در محاصره است زیرا مردم غزه می خواهند از آزادی و کرامت انسانی برخوردار باشند و زیر بار زورگوئی های اشغالگران غاصب نمی روند....

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: راي اليوم غزه مقاومت فلسطينيان صهيونيستي مبارزه روزنامه مقاله هاآرتص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای چابهار در محاصره سیل

دیگر خبرها

  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است