Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هادی طباطبایی دروازه بان  اسبق تیم استقلال در ارتباط تلفنی با برنامه زنده عصرانه رادیو ورزش ضمن ابراز تاسف از بازنده اعلام شدن استقلال از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ، با بیان اینکه   استقلال خانه من هست و من هم مثل همه هواداران ازاین قضیه بسیار ناراحت هستم، افزود: متاسفانه تیم استقلال پس از آن چالش های یک سال گذشته هنوز بدون برنامه ریزی در سطح مدیریتی اش پیش می رود و همین امر باعث مشکلات در این تیم پرطرفدار  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با عنوان این مطلب که من سلامتی و زندگی ام از استقلال هست و همیشه به این تیم افتخارمیکنم، تصریح کرد: متاسفانه در قضیه اخیر به نظرم مسئولان و مدیران این تیم مقصر هستند ، زیرا  برنامه ریزی و آمادگی لازم را جهت حضور در این مسابقه را نداشتند.بازی سوپرجام از قبل پیش بینی شده بود و لذا می بایست مسئولان استقلال برنامه ریزی می کردند که این امر ازسوی آنها انجام نشد. 

طباطبایی در همین ارتباط گفت: چطور  پرسپولیس با برنامه ریزی درست اعلام آمادگی کرد که در سوپرجام حاضر خواهد شد اما  نمیدانم چرا استقلالی ها نتوانستند خود را برای این دیدار آماده کنند و امروز هواداران بسیار ناراحت هستند و در واقع این حرکت استقلال همه علاقمندان را متاثر و نگران آینده این تیم کرده است.  

دروازه بان ملی پوش اسبق استقلال ادامه داد: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات اخیر استقلال عقد قرارداد و جذب بازیکن مصدوم هست که ازحالا نمیتواند در ترکیب این تیم قرار بگیرد و تا یک ماه آینده قادر به بازی کردن نیست.  

طباطبایی درهمین رابطه گفت: باتوجه به اینکه بازیکنان قبل از جذب تیم ها باید تست های پزشکی و سلامتی کامل را طی کنند نمی دانم باشگاه بزرگی مثل استقلال چرا باید با این مشگل بازیکن جذب کند. 

این ملی پوش سابق تیم ملی کشورمان در خصوص جام جهانی 2018 روسیه هم ضمن پرداختن به تحلیل و بررسی تیم های حاضر در این مسابقات به درخششتیم ملی ایران در روسیه پرداخت و گفت: تیم ملی پرتلاشی در جام جهانی داشتیم و بازیکنان ما با صبر و حوصله در برابر حریفان قدرخود به میدان رفتند ونظم تیمی بسیار خوبی داشتیم‌‌.

هادی  طباطبایی دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان همچنین درخصوص پدیده های تیم ملی درجام جهانی روسیه هم گفت: بازیکنان جوان آینده داری درترکیب تیم ملی داریم که درخشش خوبی درجام جهانی روسیه داشتند که برای آینده فوتبال ملی کشورمان بسیار مثمرثمرخواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس هادی طباطبایی سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا

پزشک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان بتواند فصل آینده برای این تیم بازی کند.

طرفداری | استقلالی‌ها امیدوار هستند یامگا فصل بعد پا به توپ شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت:

یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت:

خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی