Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@21:32:32 GMT

عموهای فیتیله‌ای‌ برمی گردند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۱۹۷۲

عموهای فیتیله‌ای‌ برمی گردند

«دو قلوها» عنوان یکی از جدیدترین تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که توسط عموهای فیتیله‌ای‌ آخرین روزهای پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش صدای ایران علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، این بار با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک به تلویزیون می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیتیله‌ای‌ها قرار است در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل داشته باشند و این بار برخلاف گذشته در قالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید به شبکه دو می‌آیند. در کنار آن‌ها تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. همچنین قرار است چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف در این مجموعه به عنوان مهمان حضور داشته باشند.
به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیتیله تلویزیون عموهای فیتیله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟