Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از ثبت ۲۱ موقوفه در سامانه وقف در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،اکبر قیامی  عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت و روز ملی تکریم امام زادگان، اظهار داشت: تلاش اداره اوقاف استان برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که برای تحقق این امر  طرح های مختلف فرهنگی از جمله طرح ضیافت الهی، نشاط معنوی و نشاط تابستانی در سطح امام زادگان استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره آماده سازی زیرساخت های عمرانی امام زاده های با مساحت ۱۶ هزارو ۳۰۰ متر مربع در سطح استان اردبیل، از احداث طبقه فوقانی امام زاده سید صدرالدین  در مساحت ۳۸۰۰ متر برای انجام امورات فرهنگی خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اسکان ۱۰ هزار نفر از زایزین اربعین حسینی در امام زاده سید صدرالدین اردبیلی  خبر داد و گفت:در راستای توسعه امام زادگان استان طرح جامع امام زادگان در ۱۷ امام زاده استان اجرا می شود.

قیامی بیان کرد: در دهه کرامت ۹۰ نفر زیارت اولی ها برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) عازم مشهد شده و کاروان زیر سایه خورشید وارد استان می شود.

وی با اشاره به دریافت سند برای ۱۹ هزار هکتار از اراضی موقوفات خبر داد و افزود : ۱۵۰ حکم قضایی برای جلوگیری از تصرف اموال موقوفه توسط مقامات قضایی استان  اردبیل صادر شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ابراز داشت: در حال حاضر  در این استان بیش از ۴۰ موقوفه آموزشی و ۵ موقوفه درمانی و ۴۵۰۰ ملک استیجاری در حال استفاده است.

وی از شرکت ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم استان اردبیل  در سال گذشته خبر داد و گفت :۲۸ تیرماه از 59 منتخب این مسابقات در اردبیل تجلیل می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار با تبریک سال نو گفت: همچنان که توصیه شده دو روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال قبل متفاوت و رو به پیشرفت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عاقبت به خیری و خداجویی را در خدمت به خلق خدا دانست و افزوود: فرصت خدمت نعمتی ست که خداوند به شما عطا کرده است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.
امام جمعه اردبیل مسئولان و مدیران را به منزله بال‌های جمهوری اسلامی خواند و به آنها توصیه کرد: کار اداری وظیفه است، و شما مسئولان نه تنها به وظیفه خود درست عمل کنید که علاوه بر آن، کار را تبرئی و برای رضای پروردگار انجام دهید.
آیت الله عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، از مسئولان خواست حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آنها خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و از مسئولان و مدیران استان اردبیل خواست با همه توان از سرمایه گذاران حمایت و برای تسهیل کار‌های آنان با جدیت تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد