Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده و وسیع در تالاب هورالعظیم در بخش عراقی و ایجاد بار آلودگی، دود و تاثیر آن بر سلامت مردم شهرهای جنوبی استان بیان داشت: اداره کل مدیریت بحران خوزستان با انجام هماهنگی های لازم با مدیریت بحران کشور یک فروند بالگرد آبپاش را به منظور مهار و خاموش کردن آتش در کشور عراق اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای اعزام بالگرد آبپاش با فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح و سفارت ایران در عراق هماهنگی‌های لازم صورت گرفت اذعان کرد: همچنین هماهنگی لازم با طرف عراقی از سوی معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان انجام شده است.

حاجی زاده به بیان اینکه این بالگرد در حال اعزام به سمت محل آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم در کشور عراق است، اظهار داشت: همچنین مقدمات فراهم کردن یک فروند هواپیمای آبپاش جهت اعزام به عراق انجام شده و در صورت نیاز آمادگی اعزام این هواپیما نیز وجود دارد.

انتهای پیام/گ

تالاب هورالعظیم در انتظار خاموشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو