Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@17:09:52 GMT

پادشاه اسپانیا متهم به پولشویی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۲۳۳۴

پادشاه اسپانیا متهم به پولشویی شد

خوان کارلوس اول متهم شده است با خرید چندین املاک خارج از کشور از پرداخت مالیات فرار کرده است.

به گزارش تلگراف، در سال ۲۰۱۵ شاهزاده کورینا ادعا کرده بود که وکلای شاه بدون اجازه وی اقدام به خرید املاک خارج از کشور به نام وی کرده اند و از این شکایت کرده بود که وارد یک پرونده پولشویی شده است.این شاهزاده ۵۳ ساله در صحبت های جدید خود هم چنین ادعا کرده است که خوان کارلوس حساب های بانکی در سوئیس به نام پسرعموی خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ثروت خوان کارولس اول که پادشاه اسپانیا بوده است معادل ۲ میلیارد یورو تخمین زده می شود. گفته می شود وی و شاهزاده کورینا که اصالتی موناکویی دارد در سفر به بوتسوانا برای شکار فیل در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شده‌اند. کتارلوس در سال ۲۰۱۴ به نفع پسرش از سلطنت کناره گیری کرد. دختر او شاهزاده کریستینا نیز پیشتر در یک پرونده متهم به فساد مالی شده بودند که دخترش تبرئه شد اما داماد وی به زندان محکوم شد و در حال حاضر نیز در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.

شاهزاده کورینا گفته است که این املاک نه به دلیل علاقه پادشاه به وی بلکه به خاطر تابعیت موناکویی وی به نامش زده شده است. طبق قوانین موناکو اتباع این کشور نیازی به اعلام املاک خود در خارج از کشور و پرداخت مالیات ندارند. وی هم چنین سرویس اطلاعاتی اسپانیا را متهم کرده است که وارد خانه اش شده و اسناد مربوطه را سرقت کرده است.

کاخ پادشاهی اسپانیا هنوز به این ادعاها پاسخی نداده است.پسرعموی شاه سابق نیز که ادعا شده است حساب های بانکی سوئیس به نام وی بوده است از اظهار نظر خودداری کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا خانواده سلطنتی خوان کارلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روزها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

به نقل از فرهیختگان به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روزها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روزهای پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روزهای خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902966

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • پولشویی