Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی رضوی هه‌تاو از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سنندج آغاز شد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی رضوی "هه‌تاو" از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) عصر امروز با حضور 16 گروه و 20 مولودی‌خوان داخلی و خارجی در سنندج آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: از ابتدا ٤٨ گروه، ٥٣ مولودی‌خوان و هفت گروه در بخش بین‌الملل آثار خود را به دبیرخانه جشنواره هه‌تاو ارسال کرده بودند و داوری مرحله انتخاب آثار، برعهده "پرویز گلپسندی، خلیفه جلال زندسلیمی و فرزاد عندلیبی" بود.

جلال قلعه‌شاخانی افزود: پس از بازبینی آثار توسط داوران مرحله انتخاب آثار، 14 گروه داخلی و یک گروه خارجی، 16 مولودی‌خوان داخل کشور و چهار مولودی خوان از خارج از کشور به مرحله نهایی چهارمین جشنواره بین‌المللی هه‌تاو راه یافتند.

وی گفت: گروه‌های مولودی‌خوانی «نوای قدسیان، نور، نوای رحمت، کارین، حزین، اخوان و یاهو از کردستان، آیین از فارس، انوار از خراسان رضوی، آراس از یزد، روجیار از کرمانشاه، کمالات از آذربایجان غربی، بیداد از خراسان شمالی، آلان از بوشهر و هیما از اقلیم کردستان عراق و حامد داوود از سوریه» به بخش نهایی جشنواره هه‌تاو راه پیدا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: همچنین احمد رحیم از هرمزگان، عبدالسلام فاتحی، مهران خالدی، پیام صفوتی، علیرضا فشیری، امیر ملکی، سهیل میرکی، بهنام حجازی، فرید منصوری، سهراب زراری و یاسین محمدی از کردستان، خسرو پرویزی از گیلان، حسن یوسف‌خانی از آذربایجان غربی، محمد فاروق‌پور از خراسان رضوی، ابراهیم مشکدان از خراسان شمالی، محمدرضا نظری از کرمان و آقایان ده‌شتی قاسم علی، هیمن احمد فتح‌الله، فرمان رمضان علی و سامان عبدول محمد از اقلیم کردستان عراق در بخش مولودی‌خوانی چهارمین جشنواره هه‌تاو با هم رقابت می‌کنند.

براساس این گزارش، چهارمین جشنواره "مولودی‌خوانی رضوی" از امروز تا 28 تیرماه در مجتمع فرهنگی فجر و خانه کرد سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: تعهد دولت در استان برای ساخت مسکن ملی در کردستان ۳۶هزار واحد است که تاکنون ۲۶هزار واحد آن تأمین شده و کار در مراحل مختلف در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز، چهارشنبه، در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی شهر سنندج که با حضور برخی از اعضای شورای مسکن استان  صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سطح کشور، طرح مسکن ملی در استان کردستان نیز در حال اجراست و دولت تعهد دارد که پایه‌گذاری، تأمین زمین و ساخت‌وساز 36 هزار واحد را در استان انجام دهد.

وی گفت: از این میزان تا امروز بیش از 26 هزار واحد تأمین زمین صورت گرفته و کار در مراحل مختلف در حال اجراست.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه تدابیر اتخاذ‌شده و مصوبات شورای‌عالی شهرسازی، تا دو ماه آینده بیش از تعهد 36هزارواحدی را که داریم تأمین زمین خواهد شد.

وی با وعده اینکه "سعی در تأمین زمین مابقی مازاد تقاضاها را داریم."، افزود: در شهرهایی مثل سقز علاوه بر اینکه زمین کل مورد نیاز‌ تعهدشده، تأمین شده است، اکنون در حال پیگیری تعهدات و نیاز‌های مازاد آن هستیم.

زارعی‌کوشا ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی در اجرای پروژه مسکن ملی عنوان کرد: باید از فصل عمرانی محدود استان برای تسریع و پیشبرد کارها نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل معطلی پروژه‌ها، وجود معارضان است که بخشی از آن‌ها با همکاری دستگاه قضا، رفع و مالکیت پروژه‌ها تثبیت شد، امیدواریم به‌زودی موضوعات حقوقی به‌طور کامل برطرف شود و شاهد تسریع اجرای پروژه‌ها باشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه 520واحدی سنندج اولین پروژه بازدیدشده توسط استاندار کردستان و هیئت همراه بود. پروژه‌های دیمن با 160 واحد، بارین 120 واحد و بفران 240 واحد در این سایت قرار دارند.

انتهای پیام/486/+

دیگر خبرها

  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد