Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت. 
به گزارش صدای ایران متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:
        بسمه تعالی
فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی مصادف با ١٩ تا ٢٥ تیرماه را خدمت بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی، جامعه شریف کارآفرینان و کارفرمایان کشور و مدیران و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تأکید دین مبین اسلام به عنوان منادی عدالت اجتماعی و قانون اساسی جمهوری‌ اسلامی ایران بر گسترش حمایت‌های اجتماعی و کاهش فقر با گسترش فرصت‌های شغلی و توانمندسازی منابع انسانی به منظور افزایش سطح رفاه شهروندان نشاندهنده این مهم است که تأمین‌اجتماعی با قدمتی فراوان در کشور ما از منظر اقتصادی و اجتماعی از اهمیتی روزافزون برخوردار بوده و به رکن اساسی اقتصاد و اجتماع تبدیل شده است.
سازمان تأمین‌اجتماعی در کشور، به عنوان یکی از مهم ترین متولیان پیاده سازی نظام کلان رفاه و تامین اجتماعی بخش بزرگی از مولد‌ترین و زحمتکش‌‌ترین اقشار جامعه به ‌ویژه کارگران و مستمری‌بگیران را تحت پوشش داشته و منشاء اثرات، خدمات و برکات فراوانی است. اقدامات ارزشمند مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذی نفعان و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه حمایت‌های اجتماعی، جلوه‌ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خداست.
موجب افتخار و مایه خرسندی است که بانک رفاه کارگران با تلاشی بسیار در تحقق طرح های توسعه ای و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، دوشادوش سازمان تامین اجتماعی همواره نقش آفرین بوده و در جهت تأمین رفاه و آسایش بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه شدگان ارجمند و خانواده های محترم آنان طرح های مختلفی را به اجرا در آورده است.
یک بار دیگر ضمن تبریک این ایام به همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه های بیمه‌ای و درمان، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم .

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر

ایسنا/خوزستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، مجید منادی در پیام خود نوشت:

«همزمانی و هم‌زبانی بهار طبیعت، ماه مبارک رمضان و روز جهانی تئاتر فراخوانی است برای توجه به این هنر والا به‌ عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارها در جهت تعمق و تفکر انسان‌ها و هنرمندان این عرصه به مفهوم زندگی و ترویج هنجارهای اخلاقی. تئاتر یک مسیر است؛ مسیری تازه برای بهتر زندگی کردن، هنری که در آن باید فراتر از دیالوگ‌ و معنی رفت تا به تعالی روح رسید چراکه تئاتر می‌گوید و مخاطب خود را نیز به گفتن و آموزش وامی‌دارد. اینجانب روز جهانی تئاتر و تقارن همیشگی آن با نخستین روزهای بهار و حلاوت برکات ماه مبارک رمضان را خدمت همه تلاشگران هنرهای نمایشی تبریک عرض نموده و از همه کسانی که لحظات زندگی خود را وقف این هنر ارزشمند نموده‌اند تا بی‌واسطه با مخاطب خود سخن بگویند و در رشد، شکوفایی و ایجاد شور و شوق در جامعه بکوشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو