Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی استون مارتین در فستیوال امسال گود وود نسخه‎ای خاص از محصول Cygnet را که به تعداد یک دستگاه به تولید رسیده است را نیز با جابه جایی مرزهای قدرت و سرعت به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یکی از محصولات جذاب در فستیوال امسال گود وود، خودروی ریز جثه استون مارتین به نام Cygnet بود که استنون مارتین پس از اتمام تولید عمده این محصول در سال 2013 میلادی، حال یک دستگاه از آن را با تغییرات اساسی در پیشرانه به صورت سفارشی به تولید رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی های بارز محصول به روز شده ی استون مارتین Cygnet، باید به پیشرانه 4.7 لیتری تنفس طبیعی 8 سیلندر با توان تولید بیشینه قدرت 430 اسب بخار اشاره کرد. دردانه ریز جثه استون مارتین برخلاف ظاهر نحیف خود، بسیار سریع و قدرتمند است و تنها ظرف مدت 4.2 ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و همچنین از بیشینه سرعت 274 کیلومتر بر ساعتی بهره می برد. انتقال قدرت در این سوپر مینی توسط جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک Sportshift II به دیفرانسیل عقب خودرو صورت می گیرد.

با نگاه کردن مشخصات نسخه استاندارد از این خودرو، که تا سال 2013 به تولید می رسید، می توان به تغییرات اساسی انجام شده در این محصول تک دستگاهی پی برد. نسخه ی معمولی از استون مارتین Cygnet دارای پیشرانه ای 1.33 لیتری با توان تولید 97 اسب بخار قدرت و بیشینه سرعت 171 کیلومتر بر ساعتی بود تا به وسیله این پیشرانه ظرف 11.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

شایان ذکر است که استون مارتین نخستین بار این محصول را بر روی شاسی مدل تویوتا IQ با گزینه های مد نظر خود به تولید رساند و از سال های 2011 تا 2013 میلادی به بازار عرضه می کرد.

 

منبع: خودروکار

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای خودرو استون مارتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس

امیرمسعود عابدین: مدل ۳ پرفورمنس جدید ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این قدرت به آن شتاب صفر تا صد ۲.۹ ثانیه‌ای را می‌دهد؛ این در حالیست که مدل قبلی شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای داشت. حداکثر سرعت تسلا مدل ۳ پرفورمنس به ۲۶۲ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. برد این خودرو همچنان ۴۷۶ کیلومتر باقی مانده است.

اما اصل مطلب فقط سرعت نیست. تسلا سیستم تعلیق این خودرو را برای کنترل بهتر بدنه با یک Track Mode جدید و همچنین همراه با دمپرهای تطبیقی ارتقا داد. نسخه سوم ترک مود پیشرانه را نیز اصلاح می‌کند. ترمزهای جدید با کارایی بالا، قدرت توقف و مدیریت حرارت بهتری دارند.

به گزارش خبرآنلاین، تغییرات بصری جزئی در نمای جلو و عقب، مدل پرفورمنس را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. رینگ‌های فورج شده ۲۰ اینچی نیز به کاهش وزن کمک می‌کنند.

تریم فیبر کربنی با الگوی بافت منحصربه‌فرد به کابین منتقل می‌شوند. این تریم فیبر کربن با صندلی‌های اسپرت که تقویت‌کننده و عملکرد تهویه بهتری دارند، همراه می‌شود. تسلا پکیج فناوری‌های کمک راننده و خودران خود را در مدل ۳ پرفورمنس با ۸۰۰۰ دلار قیمت ارائه می‌کند. گزینه‌های رنگ بدنه بین ۱۰۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار اضافی قیمت دارند.

تسلا مدل ۳ جدید با در نظر گرفتن هزینه‌های مختلف، ۵۴۳۸۰ دلار (معادل ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان) قیمت دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۷۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899061

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر