Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : رضایت مندی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ، اولویت کاری در سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود .
به گزارش صدای ایران عباس نورمحمدی در نشست خبری به مناسبت ٢٥ تیرماه روز تامین اجتماعی اظهار داشت : تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور ، بیش از نیمی از جمعیت کشور را زیر پوشش دارد و خدمات بیمه ای و درمانی متنوعی را به آنان ارایه می کند و تلاش بر این است که این خدمات با کیفیت مطلوب و در سریع ترین زمان ارایه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود : در راستای کاهش هزینه ها و رضایت مندی بیمه شدگان و کارفرمایان ، ارایه خدمات به صورت غیرحضوری به طور جدی در سازمان تامین اجتماعی دنبال می شود و طرح های گوناگونی همانند دریافت لیست حق بیمه ، صدور برگ پرداخت ، مشاهده سوابق بیمه ای ، الکترونیکی کردن پرونده ها و حذف پرونده های فیزیکی ، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی ،نامنویسی متمرکز کارگاه ، اختصاص شماره تامین اجتماعی (ssn) ، برقراری مستمری به صورت متمرکز و غیرحضوری ، بازرسی کارگاهی الکترونیک ، مشاهده پرونده کارگاهی توسط کارفرما و... از جمله طرح هایی است که در راستای غیرحضوری و الکترونیکی کردن خدمات اجرا شده و یا در حال اجراست .
 نورمحمدی گفت : در حال حاضر بیش از ٣٢٠ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و ماهانه حدود ٢٨٠ میلیارد ریال بابت ارایه تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت از قبیل پرداخت مستمری بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری ، کمک هزینه ازدواج ، حمایت در برابر حوادث و بیماری ها و ... برای آنان هزینه می شود .   

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان