Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@16:31:58 GMT

تامین اجتماعی نقش موثری دراشتغال زایی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۲۸۸۷

استاندار خراسان شمالی به اجرای طرح پنل های خورشیدی دراستان با اهداف اشتغال زایی اقشار متوسط جامعه اشاره کرد وگفت: سازمان تامین اجتماعی نیز می تواند با تحت پوشش قرار دادن جمعیت تحت پوشش خود در بخش مستمری بگیران دراین طرح نقش موثری در اشتغال زایی این قشر داشته باشد.
به گزارش صدای ایران محمد رضا صالحی در دیداربا مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی به مناسبت هفته تامین اجتماعی ،مهمترین کار دستگاههای اجرایی  به ویژه سازمان تامین اجتماعی در شرایط امروز را ترویج و تقویت روحیه نشاط وشادی و امید  در جامعه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه ها با یکدیگر و مردم  گفت: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی طی تعامل خوب با مردم و دستگاه ها از میزان رضایتمندی بالایی در سطح جامعه برخوردار است.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح پنل های خورشیدی دراستان به صورت پایلوت اشاره کرد وگفت: هم اکنون این طرح از سوی کمیته امداد خراسان شمالی و بانک رفاه با کارخانه ساخت پنل های خورشیدی برای اشتغالزایی مددجویان انعقاد قرارداد شده است.
صالحی افزود: براین اساس استانداری خراسان شمالی پیشنهاد می دهد سازمان تامین اجتماعی استان نیز با اجرای این طرح  مستمری بگیران  تامین اجتماعی استان را از مزایای این طرح بهره مند سازد تا منجر به اشتغال زایی قشر عظیمی از اقشار متوسط جامعه و بیمه شدگان و مستمری بگیران  شود.
وی ادامه داد: دراین خصوص استانداری خراسان شمالی حمایت های لازم از سازمان تامین اجتماعی  انجام خواهد داد.
استاندار خراسان شمالی همچنین بر افزایش سهمیه بیمه قالیبافان  تامین اجتماعی دراستان تاکید وبیان داشت: لازم است اداره کل تامین اجتماعی استان پیگیری لازم در این خصوص را بعمل آورد.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز دراین دیدار از همکاری و تعامل خوب استانداری با اداره کل تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.
محمد علی عباس زاده وحید اشاره ای به فعالیت های اداره کل تامین اجتماعی استان پرداخت و جمعیت کل بیمه شدگان استان را بیش از ١١٠ هزار بیمه شده و حدود ١٤ هزار مستمری بگیر و بازنشسته اعلام کرد.
وی از سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان خدمات رسان بیمه ای  در سطح کشور یادکرد و برضرورت ترویج فرهنگ بیمه ای و آشنایی با خدمات تامین اجتماعی برای مردم تاکید کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند