Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:15:46 GMT

آتش گرفتن ناگهانی خودروی L۹۰

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۳۰۴۷

آتش گرفتن ناگهانی خودروی L۹۰

یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ که درگوشه‌ای از یک کوچه پارک بود به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۶:۱۵ صبح امروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری در بلوار ابوذر، خیابان ده‌حقی، خیابان وحدت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۲۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسن ترابی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ درگوشه‌ای از یک کوچه پارک بود که به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد.

وی تصریح کرد: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه قسمتی از این خودرو کاملاً شعله‌ور بود و آتش در حال شعله‌ور ساختن کامل این وسیله نقلیه، یک درخت و خودروهای پارک شده در مجاورت آن بود.

ترابی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل و کشیدن لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش کرده و پس از کنترل و مهار کامل این حریق، به ایمن‌سازی محل حادثه مشغول شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به کسی آسیب نرسید همچنین دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناس آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش