Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز محمدحسین مقیمی در جلسه شورای اداری استان تهران با بیان اینکه تغییر ساعت ادارات به معنای تغییر ساعت کاری ارائه خدمات نیست گفت: در جلسه ای با حضور وزیر نیرو ساعت اوج مصرف برق بین ١٣تا ١٦ اعلام شد.

وی افزود: براساس گزارش وزارت نیرو ؛٤ هزار مگاوات تولید برق از طریق سدهای کشور کم شده است و این برق به هیچ طریق جز صرفه جویی در مصرف برق قابل تامین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ادارات ملزم به رعایت بخشنامه دولت در تغییر ساعت ادارات هستند



استاندار تهران به مصوبه دولت در خصوص تغییر ساعت کار ادارات با هدف تغییر زمان اوج مصرف برق اشاره کرد وگفت: بخشنامه ای که به دستگاه های استان تهران ابلاغ شد همه دستگاه هایی که از برق استفاده می کنند را شامل می شود و به جای قطع برق صنایع و برق منازل تغییر ساعت ادارات در تهران از ٦ الی ١٤ و در شهرستان های استان از ٦.٣٠ الی ١٣.٣٠ با تنظیم دمای خنک کننده ها بر ٢٥ درجه تصمیم گیری شد و ارائه خدمات دستگاه ها پس از این ساعت باید با خاموشی وسایل سرمایشی انجام شود.

مقیمی با بیان اینکه با اجرای مصوبه دولت تاکنون ٣٠٠ مگاوات برق در تهران و ١٠٠ مگاوات در سایر شهرستان های استان تهران صرفه جویی شده است تصریح کرد: در بخشنامه ابلاغ شده به دستگاه ها آمده است برق اضطراری دستگاه ها پس از ساعت ١٤ قابل استفاده است.

استاندار تهران تاکید کرد: وزارت نیرو در تولید برق مشکل دارد و همه نیروگاه ها با تمام توان کار می کنند اینکه یک ساعت گرما را بیش از روزهای دیگر تحمل کنیم حداقل کاری است که می توانیم برای مردم انجام دهیم.

به گفته وی؛٥٠ اکیپ مأموریت بازرسی از نحوه مصرف برق در دستگاه ها و ادارات استان تهران را دارند.


مقیمی در پایان به دلیل همکاری و هماهنگی در خدمات رسانی حمل و نقل مترو و اتوبوسرانی از سوی شهرداری و آغاز فعالیت مهد کودک ها از ٥ صبح پس از اجرای طرح تغییر ساعت ادارات استان،تشکر کرد.

700

ساعات کاری تمدید ساعت کاری استاندار تهران اجرای بخشنامه تغییر ساعت کاری ادارات محمدحسین مقیمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ساعات کاری تمدید ساعت کاری استاندار تهران محمدحسین مقیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی علیزاده درباره تکمیل و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه شرکت اسنا ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد شرکت عقاب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

او در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس ها حدودا به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس ها همگی شماره گذاری شده اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

او درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

او در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 850334 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهردارى تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا