Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهارداشت: سال گذشته ۶۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شد که پیش بینی می شود امسال به ۷۰۰ گروه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تلاش برای مردم ‌یاری و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌ برخودار، ایجاد زمینه فنی دانش آموزان برای مسئولیت ‌پذیری و کمک به کاهش هزینه‌های دولت از جمله اهداف بسیج سازندگی است افزود: در طول هفته بسیج سازندگی ۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان مورد بهره برداری قرار می گیرد و نیز ۱۶ صندوق قرض الحسنه برای اعطای تسهیلات به افراد نیازمند افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسواری ادامه داد: دیدار با امام جمعه ارومیه، دیدار با خانواده شهدای جهادگر، افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام پنج تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم، اعزام ۲۰ گروه جهادی و نیز برگزاری نمایشگاه‌های عکس از اقدامات بسیج سازندگی از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال ۱۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی به همت بسیج سازندگی در مناطق محروم استان آغاز و اجرایی می شود گفت: این اعتبار برای اجرای ۸۰۰ طرح عمرانی اختصاص یافته است.

شهسواری اجرای ۶۱۲ طرح عمرانی بااعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال شامل احداث ۶۹ غسال خانه، ۹۳ مسکن محرومان، ۱۶ طرح آبرسانی و ساخت ۲۱ باب مدرسه و اهدای ۵۲۰ جهازیه برای جوانان را از مهمترین این طرح ها برشمرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی بسیج سازندگی استان طی سال گذشته نیز عنوان کرد: سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان ۶۱۲ پروژه عمرانی و ۲۰ هزار فعالیت غیرعمرانی در استان اجرا شد.

شهسواری در ادامه مک به احداث مساجد به تعداد ۱۱۳ مورد، تجهیز مساجد به تعداد پنج مورد، ساخت خانه عالم به تعداد ۱۶۹ مورد، ساخت غسالخانه به تعداد ۲۲ مورد، ساخت سرویس بهداشتی در روستاهای مرزی به تعداد ۹۳ مورد، ساخت مسکن محرومین به تعداد ۱۳۸ مورد، ساخت حوزه علمیه به تعداد ۱۶ مورد، راهسازی به تعداد ۲۵ مورد، ساخت پل به تعداد ۱۵ مورد، آبرسانی به مناطق و روستاهای محروم به تعداد ۲۱ مورد را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی