Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان کردستان  در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی که عصر امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه این جشنواره از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا در کشور است، گفت: این جشنواره همزمان با دهه کرامت دراستان کردستان و در دو بخش گروهی و انفرادی از امروز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان احمدی عنوان کرد: خوشبختانه در این دوره هم شاهد استقبال گسترده ای از مولودی خوانان و گروه های مولودی خوان هستیم به گونه ای که بعد از بازبینی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۴ گروه مولودی خوانی و ۱۶ مولودی خوان به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

وی اضافه کرد: یک گروه مولودی خوانی و چهار مولودی خوان از اقلیم کردستان عراق نیز در جشنواره حضور دارند.

احمدی یادآورشد:  پرویز گلپسندی، خلیفه جلال زندسلیمی و فرزاد عندلیبی داوری مرحله انتخاب آثار را برعهده داشتند

 وی شعار این دوره از جشنواره را «امام رضا اسوه اخلاق و گفتگو» ذکر کرد و افزود: انتخاب شده است، عنوان کرد: برگزاری جشنواره مولودی خوانی هه تاو در راستای  تولید آثار کیفی دینی برای احیای فرهنگ ناب محمدی برگزار شده است.

نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان کردستان  با اشاره به اینکه رقابت در این جشنواره مبتنی بر رفاقت، تبیین اخلاق حسنه حاکم در تکایا و خانقاه و بقاع متبرک است، بیان کرد: اجرای گروه ها و مولودی خوانان در این دوره از جشنواره در مجتمع فجر و جنبی در خانه کرد سنندج برگزار می شود.

گفتنی است، چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری در خانه کرد و مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.

کد خبر 4349962

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان امام رضا ع سامان احمدی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان