Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@12:41:26 GMT

کتک خوردن عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۳۱۸۲

حوادث رکنا: بعد از 38 سال زندگی مشترک این اولین باری است که راهی کلانتری شده ام تا از همسرم به علت کتک کاری و توهین و فحاشی هایش شکایت کنم چرا که او دیگر انصاف و وجدان را زیر پا گذاشته و آن قدر مرا زجر می دهد که حتی پسر 30 ساله ام حاضر است علیه پدرش شهادت بدهد با وجود این زندگی من از روزی به هم ریخت که پسر جوانم قطع نخاع شد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، زن 50 ساله با بیان این که از داماد و عروس و نوه هایم خجالت می کشم که در حضور آن ها کتک می خورم، به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 12 سال بیشتر نداشتم که به عقد رشید درآمدم اما کتک های او از همان شب حجله شروع شد و همان هفته اول برگزاری مراسم عروسی همه کتک خوردن مرا فهمیدند.

آن زمان به علت این که کودکی بیش نبودم در برابر کتک کاری های همسرم فقط در سکوت گریه می کردم، اطرافیانم می گفتند این گونه اختلافات در روزهای آغازین زندگی طبیعی است چرا که عروس و داماد، با اخلاق و خلق و خوی یکدیگر آشنا نیستند و به همین دلیل اختلافاتی بین آن ها بروز می کند.

آن ها به من اطمینان می دادند که با گذشت زمان رفتارهای همسرم بهتر خواهد شد اما این رویایی بود که هیچ وقت در زندگی من تعبیر نشد به طوری که حتی تا دو سال گذشته هیچ مدرکی از کتک کاری های رشید نداشتم.

با وجود این سرنوشت تلخ من از روزی رو به تیرگی گذاشت که حادثه Incident تلخی پسر جوانم را خانه نشین کرد. سال گذشته و در یک روز برفی پسرم برای اسکیت روی برف از خانه خارج شد. او ورزشکار بود و در یکی از مراکز نظامی کار می کرد آن روز تا غروب خبری از فرزند 29 ساله ام نداشتم. آرام آرام نگرانی وجودم را فراگرفته بود که تماسی از بیمارستان، وجودم را لرزاند.

وقتی هراسان خودم را به بیمارستان رساندم که پسرم را به اتاق عمل برده بودند. ساعت های سختی را پشت در اتاق عمل گذراندم و برایش دعا کردم تا این که پزشک Doctor جراح آرام آرام به من فهماند که پسرم قطع نخاع شده است و باید تا آخر عمر ویلچرنشین باشد.

دیگر حرف های دکتر را نمی فهمیدم اصلا نمی دانستم کجا هستم فقط اشک می ریختم و دوست داشتم پسرم را به آغوش بکشم. نمی توانستم این ماجرای تلخ را باور کنم چرا که قرار بود به زودی او را در لباس دامادی ببینم.

خلاصه این روزهای سخت را درحالی پشت سر می گذاشتم که قانون Law قیمومیت پسرم را به دلیل عدم صلاحیت پدرش به من واگذار کرد. من هم با دیه پسرم خانه ای خریدم و پرستاری از او را به عهده گرفتم. همین موضوع به اختلافات میان من و همسر تن پرورم شدت بخشید.

فحاشی ها و کتک کاری های او در حالی بیشتر شد که حتی حاضر نیست برای جابه جا کردن پسرم، کوچک ترین کمکی به من بکند. هر بار درخواستی از او دارم انواع ناسزاها را نثارم می کند و می گوید حقوق پسرت را می گیری، خودت هم باید جورش را بکشی و از پرداخت حداقل کمکی نیز دریغ می کند. درحالی که حقوق پسرم حتی کفاف مخارج درمانی و فیزیوتراپی او را نمی دهد و...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادر بازیکن سرشناش فوتبال، ربوده شد+ عکس

جرئیات جدید از قتل فجیع حمیدالله کرمانی، محافظ رئیس جمهور + عکس

رییسی به دولت روحانی مشاوره داد!

لحظه قتل نازی زن4 شوهره در ملاء عام توسط شوهر پنجم/ مردم خونسرد بودند+تصویر

فوری / وحشت در حادثه قطار مسافربری مشهد-یزد

تجاوز به دختر 8 ساله در مکانی عجیب + عکس

رقص گردشگران و ورود گردشگر به آبشار مارگون ممنوع شد + سند

قطعی ترین خبر / 10 سال زندان برای ناظم منحرف برخلاف تصور اعدام!

17 بار تجاوز به دختر 16 ساله در خانه مجردی +عکس

این زن را می شناسید؟! / او چرا مهم است! + عکس

خجالت بچگانه بازیکن فرانسه از عکس گرفتن با جام +عکس

پیام دختر صدام عراقی ها را بر علیه ایران تشویق کرد!

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents حادثه Incident پزشک Doctor قانون Law پسر کلانتری کتک کاری قطع نخاع فحاشی عکس دختر حوادث قتل تصاویر پلیس جوان همسر شوم تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید