Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحیدری ، اظهارداشت: پلیس با متخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبه رو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد می کند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری و در بین خطوط رانندگی و در صورت خستگی ضمن پرهیز از رانندگی از توقف در حاشیه محور ها به خصوص آزاد راه ها خودداری و با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کامل به مسیر خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه از آماده باش صددرصدی پلیس راه کرمانشاه خبر داد و افزود: نیروهای پلیس راه در تعطیلات تابستانی و با توجه به پیش بینی افزایش تردد مسافران در محور ها ، به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم وافزایش تامین جاده های استان در آماده باش صددرصدی هستند.


این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  پلیس راه استان کرمانشاه به منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده های استان مستقر خواهد بود. 
سرهنگ محمدحیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در خاتمه از همه رانندگان خواست تا به خاطر حفظ جان خود و سرنشینان خودرو حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند سپس از رانندگانی که قصد سفر دارند خواست که قبل از اقدام به سفرحتما" می بایست از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند زیرا خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه

علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت : در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتای استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی آنها توسط کلاه‌برداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.

کسانی ادامه داد: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری تصریح کرد: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی کرده و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان پنج میلیارد ریال کرده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است