Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   در صادق‌آباد، دهیاری این روستا اولین پیروزی خود را جشن گرفت. دهیاری که میزبان موج گناوه بود با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. در این دیدار موج بهترین عملکرد خود را در نیمه دوم داشت. این تیم که در نیمه نخست ۳ بر ۱ عقب بود در وقت دوم بازی را مساوی کرد، اما باز هم تایم سوم موج را عذاب دا و این تیم در نهایت ۶ بر ۵ نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج پیرعلی بهترین بازیکن این دیدار سه گل از شش گل میزبان را به ثمر رساند و بهترین عملکرد را در میان بازیکنان میزبان داشت. علی بهارلو هم در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل این تیم را هم اسماعیل شاهسوند به ثمر رساند. برای موج هم عبدالمهدی تندسر و جعفر غلامی هر کدام دو گل و احمد دهقان هم یک گل به ثمر رساند. جعفر غلامی بازیکن باتجربه این تیم که بیشتر در خط دفاعی قرار دارد در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد.

تعدادی از بازیکنان موج از عملکرد داور این بازی ناراضی بودند.

بازی حساس و نزدیک دو تیم فرش حدادی اصفهان و موجسواران چالوس ۲ بر ۱ به سود چالوس به اتمام رسید. میزبان نوشهری در نیمه نخست با گل‌های مرتضی حسین‌پور و محسن سام دلیری از میهمان پیش افتاد و با بازی خوب جعفر جان‌پور نتیجه را تا پایان وقت دوم حفظ کرد، اما با آغاز تایم سوم فشار حدادی بیشتر شد و بالاخره این تیم با ضربه عباس مالکی به گل رسید. این گل بازی را به اوج حساس رساند. از یک سو علی‌اصغر کیا در درون دروازه موج‌سواران با جسارات خود نگذاشت دروازه میزبان باز شود و از سویی بی دقتی علی امینی و مصطفی رضایی در نواختن ضربات پایانی نگذاشت میهمان به گل مساوی دست یابد. شاگردان اسماعیلی در موج سواران چالوس با این پیروزی موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کردند.

در بوشهر کار دریانوردان در مقابل شهرداری دشتی پارسیان به ضربات پنالتی کشید. این تیم مغلوب میهمان هرمزگانی شد. در وقت‌های قانونی دو تیم به نتیجه مساوی چهار بر چهار دست یافتند. میزبان تا پایان وقت دوم با سه گلی که رضا ندومی به ثمر رساند ۳ بر ۲ پیش بود، ولی در تایم آخر با دو گلی که محمد اصرافی و ایوب دکان‌بحری به ثمر رساندند پیش افتاد. در ثانیه‌های پایانی دریانوردان بازی را مساوی کرد، ولی نماینده بوشهر باز هم ناموفق بود و در ضربات پنالتی مغلوب حریف هرمزگانی شد. با این نتیجه دریانوردان از کورس عقب بماند.

ایوب دکان‌بحری بهترین بازیکن شهرداری در این دیدار بود. دکان‌بحری دو گل زد و نقش تعیین کننده‌ای در حداقل امتیاز این بازی داشت. یعقوب عبدی و محمد اصرافی دیگر گلزنان شهرداری بودند.

انتهای پیام/م

شکست هر دو نماینده فوتبال ساحلی استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد