Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های نوپا برای دستیابی به اهداف خود نیاز به دانش به‌روز در حوزه استارت‌آپ دارند که در این واژه‌نامه سعی شده موارد مرتبط و متناسب ارائه گردد.

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، استارت‌آپ یا شرکت نوپا، که در سال‌های اخیر زیاد در مورد آن خوانده و شنیده‌ایم. مفهوم استار‌آپ با صنعت فناوری درهم تنیده شده و ریشه‌های استارت‌آپ با فناوری در هم گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند.

این شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده خود نیاز به دانش به‌روز در حوزه استارت‌آپ دارند که بابک سپاس‌مقدم با گردآوری «واژه‌نامه‌ی استارت‌آپ» سعی کرده موارد مرتبط و متناسب را جمع‌‌آوری و در اختیار کارآفرینان، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به کارآفرینی در حوزه‌های مختلف قرار دهد.

اگر در فکر راه‌اندازی کسب‌وکار نو با برنامه طولانی‌مدت هستید با کمک این کتاب می‌توانید به اطلاعات خوبی درباره این حوزه دست یابید.

واژه‌نامه‌ی استارت‌آپ در صفحه 213 و قطع جیبی توسط انتشارات سپهر خرد با قیمت 15000 تومان به بازار کتاب وارد شده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان