Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین مرحله از پاداش پایان خدمت سال 96 فرهنگیان هفته آینده از خزانه دریافت و بین فرهنگیان بازنشسته پرداخت می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی الهیار ترکمن افزود: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 96 بیش از 3 هزار و 700 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش بدهی مالی داشت که اینک مجوز آن از سازمان برنامه و بودجه دریافت و در مراحل مختلف تا سه ماه آینده به فرهنگیان بازنشسته پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از پرداخت حقوق حق التدریسی ها و نیروهای آزاد و سرباز معلم از ابتدای امسال همانند حقوق سایر کارکنان رسمی و پیمانی خبر داد و افزود: پرداخت حقوق این قشر نیز به روز شده و مابقی موارد متناسب با سطح پرداختی خزانه به ویژه اضافه کار کارکنان اداری آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.
الهیار ترکمن اظهار داشت: پرداخت کامل مطالبات فرهنگیان در دستور کار این وزارتخانه است که از مجموع 948 میلیارد تومان مطالبات سال گذشته که به امسال منتقل شده است، 600 میلیارد تومان به صورت قطعی پرداخت شده و 348 میلیارد تومان باقیمانده با پیگیری های لازم پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به کمبود معلم در مدارس افزود: طرح ساماندهی نیروهای انسانی مدرسه محور برای سال تحصیلی آینده از طرف آموزش و پرورش تنظیم شده است.
به گفته وی، این طرح با همکاری مدیران کل آموزش و پرورش و معاون پژوهش استان ها به مشورت گذاشته شده و از هفته آینده با محوریت مدرسه اجرایی می شود.
وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می شوند و 17 هزار نفر مجوز ماده 28 دانشگاه فرهنگیان نیز پس از گذراندن دوره آموزشی استخدام این وزارتخانه خواهند شد.
الهیان ترکمن گفت: امسال 25 هزار متقاضی ورود به دانشگاه می توانند برای چذب در آموزش و پرورش از طریق دفترچه آزمون، انتخاب رشته کنند.
وی در ادامه با اشاره به سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به استان ها با همراهی اعضای وزارتخانه های آموزش و پرورش و وزارت علوم افزود: این سفر در راستای تعامل بین دولت و مجلس برای بررسی مسائل و مشکلات استان ها و آشنایی با کلیت کارها وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان پاداش پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان