Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@09:23:52 GMT

حضور 2 بازیگر زن ایرانی در شوی لباس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۴۴۰۹

حضور 2 بازیگر زن ایرانی در شوی لباس+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

کمند امیرسلیمانی و الهام پاوه نژاد دو بازیگر مشهور و با اخلاق کشورمان در یک گردهمایی طراحان برتر لباس در نیاوران حضور یافتند و از طراحان جوان ایرانی حمایت کردند و در راستای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از جوانان خلاق در این رویداد شرکت کردند در ادامه عکس های این چهره های معروف ایرانی را مشاهده خواهید کرد با ما همراه شوید

رویداد حمایت از طراحان خلاق ایرانی با هدف معرفی طراحان جوان و خلاق ایرانی و حمایت از تولید ملی در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، سید رحمت اله رئوف حنان مدیر این مجموعه با اعلام این خبر گفت: در راستای نامگذاری شعار سال تحت عنوان “حمایت از کالای ایرانی” و در جهت حمایت از طراحان منتخب لباس سنتی و زیورآلات دست ساز، رویداد حمایت از طراحان خلاق ایرانی با محوریت صنایع دستی در مجموعه نیاوران برگزار می شود.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر ایرانی

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد تصاویر کمند امیرسلیمانی و الهام پاوه نژاد در یک گردهمایی

رئوف حنان برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی را یکی از مهمترین ابزارهای حمایت از آثار فاخر ایرانی دانست و اعلام کرد: یکی از اقدامات این مجموعه در راستای اهداف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزاری نمایشگاه هایی از آثار فاخر ایرانی است چراکه در کنار ایجاد زمینه معرفی صنایع دستی، امکان آشنایی گردشگران را با هنرهای اصیل ایرانی فراهم می آورد.

همچنین بخوانید :  اولین سالگرد درگذشت زنده یاد عارف لرستانی و همدردی چهره ها

وی گفت: این مجموعه همواره در تلاش است تا میان آثار ارزشمند تاریخی موجود در موزه های نیاوران و زندگی فرهنگی روزمره ارتباط برقرار سازد و برگزاری نمایشگاه های از این دست، این هدف را محقق می سازد.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی و الهام پاوه نژاد در مراسم طراحان مد ایرانی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی

مدیر مجموعه نیاوران برگزاری کارگاه های عملی طراحی و اجرای هنرهای اصیل ایرانی توسط هنرمندان در زمینه دوخت، زیورآلات و هنرهای زیبا از قبیل مجسمه سازی، نقاشی و خطاطی را در کنار نمایش آثار، از نکات مثبت این رویداد دانست و این اقدام را زمینه ساز آشنایی علاقه مندان با این هنرها اعلام کرد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اخلاق حمایت از تولید ملی روابط عمومی صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری موزه مد مجسمه نقاشی حمایت از تولید ملی روابط عمومی صنایع دستی و گردشگری مجسمه موزه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب به نویسندگی پرویز امینی درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوار‌ها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم.»

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

در پشت جلد مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

دیگر خبرها

  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • مد خوب، مد بد!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»