Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@12:50:33 GMT

شفر: تقاضای ما تغییر زمان سوپرجام بود نه لغو!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۴۵۹۰

وینفرد شفر درباره تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره سوپر جام گفت: من از این تصمیم متعجبم. همه می دانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملت‌ها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیم‌های لیگ و دستیابی آن‌ها به اهدافشان تحت تاثیر قرار می گیرد.

لیگ زودتر از زمان معمول آغاز می شود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرکاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به همین دلیل با حامی مالی مان صحبت کردیم تا به ما کمک کنند برای تعویق این دیدار، ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده ایم و پرسپولیس برنده شده!

او افزود: همه می دانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان وهمین طور تیم ملی ایران بوده است. می دانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که ۲ دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر می کنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من نمی دانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سو تفاهم بوده، زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا می گویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است!

حتی ما می توانیم سوپرکاپ را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم، زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا می توانند تیم‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند. ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمی پذیریم. سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و می توانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی.

به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام می رسانیم.

شفر در پایان گفت: فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم اینکه تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود، ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟! منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی‌تو‌انیم تاریخ دیگری برای سوپرکاپ پیدا کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان لیگ جام جهانی فدراسیون فوتبال پرسپولیس ایران لیگ قهرمانان تیم ملی ایران استقلال و پرسپولیس رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا بازی استقلال استقلال سوپر جام شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد