Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهپاد‌های رژیم صهیونیستی عصر (سه شنبه) به تعدادی از جوانان فلسطینی در شمال غزه حمله کردند، این جوانان در حال به هوا فرستادن بادبادک‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی بودند.

در حمله پهپاد‌های رژیم صهیونیستی به گروهی از جوانان فلسطینی در شرق منطقه التفاح در غزه دو نفر زخمی شدند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد بادبادک‌های آتش‌زا فقط طی امروز منجر به ۱۴ آتش‌سوزی در زمین‌های اشغالی مجاور غزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه رژیم صهیونیستی غزه بادبادک جوانان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه

جنگ در غزه امروز وارد صد و هفتاد و چهارمین روز خود شد، نبردی که همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود.

صهیونیست‌ها از اولین ساعات بامداد امروز پنجشنبه به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی هم منازل مردم در شهر غزه را گلوله باران کرد.

این در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی همزمان به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برد.

خبر مهم در کرانه باختری، عملیات جوانان مبارز در شمال اریحا در غور اردن بود که طی آن به گفته رسانه‌های صهیونیست، دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده اند.

مهمترین تحولات روز ۱۷۴ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

سازمان بهداشت جهانی: تنها ۱۰ بیمارستان به صورت محدود در نوار غزه فعالیت می‌کند

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: از مجموع ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان به صورت محدود فعالیت می‌کند، نظام بهداشت همچنان مقاومت می‌کند.

خواهان توقف فوری حملات به بیمارستان‌ها در غزه و حمایت از کادر بهداشت و درمان و مجروحان و غیر نظامیان هستیم.

هشدار آنروا درباره قطحی قریب الوقوع در نوار غزه

آنروا (آژانس سازمان ملل در امور کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی): کاروان‌های غذایی ما از رسیدن به شمال نوار غزه منع شده است (رژیم صهیونیستی مانع رسیدن کمکها)، این در حالی است که قحطی قریب الوقوع است، زمان در حال از دست رفتن است، موانع باید برطرف شود.

نماینده کنست: دستاورد‌های حماس ۱۰ برابر اسرائیل است

این تحلیل را یوفال کارنی در شماره امروز روزنامه یدیعوت آحارانوت منتشر کرد و در مقدمه آن نوشت، در حالی که نخست وزیر از پیروزی قاطع و همه جانبه سخن می‌گوید که این ادعای او حتی در میان هم حزبی هایش هم خریداری ندارد.

بر اساس سندی که عامیت هالوی عضو کنست اسرائیل آن را تهیه و افشا کرده وی تاکید دارد دستاورد‌های حماس (مقاومت) از جنگ غزه ۱۰ برابر منافع اسرائیل بوده و حماس ۱۰ بر یک از اسرائیل جلو است.

در بخشی از این گزارش آمده است: طی ماه‌های اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تهاجم عملیات جنگی خود را تحت عنوان پیروزی کامل و فراگیر به مرحله اجرا گذارده است، اما وزرا و اعضای کنست عضو لیکود هم بر این باورند که او در مسیر مخالف این هدف حرکت می‌کند.

هدف قرار گرفتن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در غزه

سرایاالقدس شاخه نظامی جهاد اسلامی: یک خودروی نظامی دشمن صهیونیستی را با راکت تاندوم در غرب شهر غزه هدف قرار دادیم.

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب شرقی بیت لحم

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک تقوع در جنوب شرقی بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند.

۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه

رژیم متجاوز صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر، مرتکب ۶ کشتار دسته جمعی دیگر درنوار غزه شد که در نتیجه آن ۶۲ نفر به شهادت رسیده و ۹۱ نفر دیگر زخمی شدند.

اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد

فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطین که اخیرا گزارش مستندی از جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تهیه کرده و آن را به شورای حقوق بشر ارائه داد، دیروز در سخنانی گفت که از زمان آغاز ماموریت خود برای تحقیق درباره جنایات اسرائیل در نوار غزه، بار‌ها مورد حملات و تهدیدات مکرر این رژیم قرار گرفته است.

آلبانیز طی یک کنفرانس مطبوعاتی درباره گزارش مذکور خود اعلام کرد که بعد از ۵ ماه تحقیق و بررسی درباره جنایات و کشتار‌های انجام شده توسط ارتش اسرائیل در نوار غزه، این گزارش را تهیه کرده و به این نتیجه رسید کاری که اسرائیل در غزه می‌کند، نسل‌کشی است.

حزب الله: دو شهرک صهیونیستی را در پاسخ به کشتار الناقوره هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی لبنان: شهرک‌های گورن و شلومی را در پاسخ به کشتار در الناقوره و تجاوز رژیم صهیونیستی به شهرک طیرحرفا و کادر پزشکی هدف قرار دادیم.

کنعانی: جنایات رژیم صهیونیستی اکنون مورد تایید گزارشگر سازمان ملل قرار گرفته است

سخنگوی وزارت خارجه گفت:جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

دولت‌های ملی و مجامع و نهاد‌های سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.

آیا به مسئولیت انسانی، قانونی و تاریخی خود عمل خواهند کرد؟

افزایش آمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر و مجروحان به ۷۴ هزار و ۹۸۰ نفر از هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) تا کنون خبر داد. بیشتر شهدا و مجروحان را زنان و کودکان بیگناه تشکیل می‌دهند.

بمباران مجدد منازل مردم در اردوگاه النصیرات/ حمله توپخانه‌ای به محله الزیتون غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اطراف میدان الکویت و خیابان السکه در جنوب محله الزیتون غزه را با توپخانه گلوله باران کرد.

شلیک دستکم ۲۰ موشک به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری از شلیک دستکم ۲۰ موشک از لبنا به سمت منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق صهیونیست نشین حانیتا، شلومی و بیتسیت خبر دادند.

اعتراف به افزایش سرقت سلاح در ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعتراف به افزایش سرقت سلاح در ارتش و پلیس رژیم اشغالگر از تلاش مقامات نظامی برای توقف این روند رو به گسترش خبر دادند.

یورش نظامیان صهیونیست به قلقیلیه و شمال اریحا

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر قلقیلیه و روستای العوجا در شمال اریحا یورش بردند.

گردان‌های شهدای الاقصی، قلقیلیه از نبرد سنگین رزمندگانش با نظامیان متجاوز صهیونیست خبر داد.

مبارزان فلسطینی با بسته‌های انفجاری به مقابله با صهیونیست‌ها پرداخته و آنها را به رگبار بستند.

گرفتار شدن یک یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در کمین رزمندگان مقاومت کرانه باختری

گردان‌های شهدای الاقصی: رزمندگان ما با شناسایی یک یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که مخفیانه به اردوگاه جنین در کرانه باختری رخنه کرده بودند، آنها را در کمین محکم خود گرفتار کرده و در ادامه آنها را با بسته‌های انفجاری هدف قرار داده و به رگبار بستند که در نتیجه تلفاتی به دشمن وارد شد.

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

«محمد عادل ابوسخیل» خبرنگار خبرگزاری شمس نیوز فلسطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مجتمع پزشکی شفاء غزه در حال انجام وظیفه خبری خود به شهادت رسید.

شهادت یک رزمنده جنبش امل لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به الناقوره

جنبش امل به رهبری نبیه بری رئیس پارلمان لبنان از شهادت «علی احمد مهدی» رزمنده خود در تجاوز رژیم صهیونیستی به الناقوره در جنوب لبنان خبر داد.

جمعیت پیشاهنگان رسالت اسلامی لبنان هم از شهادت حسین احمد جهیر امدادرسان در حمله رژیم صهیونیستی به الناقوره خبر داد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری لحظاتی پیش از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

عملیات ضد صهیونیستی در منطقه اغوار/ دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری از عملیات تیراندازی در خیابان ۹۰ منطقه اشغالی اغوار خبر دادند که چند خودروی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تا کنون دستکم ۱۰ صهیونیست در این عملیات ضد صهیونیستی زخمی شده اند که حال یکی از آنها وخیم است.

درگیری در اردوگاه «قلندیا» در قدس اشغالی

منابع محلی فلسطینی از تیراندازی نظامیان صهیونیستی در اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی تمامی ورودی‌های اردوگاه قلندیا را بستند.

منابع بیمارستانی از زخمی شدن ۵ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در این اردوگاه و ورودی آن خبر دادند.

درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در «جنین»

منابع محلی فلسطینی از درگیری‌های مسلحانه مقاومت فلسطین با نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی در جنین خبر دادند.

پس از نفوذ یک واحد ویژه اسرائیل به حومه اردوگاه جنین صدای آژیر در این اردوگاه به صدا در آمد و ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات بیشتری را به این اردوگاه گسیل کرد.

منابع محلی فلسطینی از درگیری شدید بین مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست و هدف قرار گرفتن یگان ویژه اسرائیل در این درگیری‌ها با گلوله و نیز بمب‌های دست ساز رزمندگان فلسطینی خبر دادند. 

کدام مناطق در غزه هدف حمله بامدادی صهیونیست‌ها قرار گرفت؟

شهر «خان یونس» واقع در جنوب نوار غزه و نیز مناطق دیگر در شمال و مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی در خیابان البلتاجی در محله الشجاعیه در شرق غزه سه نفر شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

یک مرکز وسایل و سیستم برقی در مرکز اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف حمله هوایی قرار گرفت که منجر به وقوع آتش سوزی مهیب در محل شد.

یک ساختمان مسکونی در محله الرمال در مرکز نوار غزه هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در حمله هوایی اسرائیل به اطراف مسجدی در بیت‌لاهیا واقع در شمال نوار غزه چندین نفر زخمی شدند.

منابع محلی فلسطینی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق شمال استان مرکزی نوار غزه خبر دادند. شهرک المغرافه در شمال النصیرات واقع در مرکز نوارغزه بمباران شد.

خودرو‌های زرهی رژیم صهیونیستی همزمان با حملات توپخانه‌ای به سمت اطراف مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه تیراندازی کردند. اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه نیز از دیگر مناطقی بود که مورد حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت. 

سنتکام: کشتی ما در دریایی سرخ هدف حمله پهپادی قرار گرفت

ستاد تروریستی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که یک فروند کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ هدف حمله پهپاد‌ها قرار گرفته است.

سنتکام در عین حال مدعی شد که ۴ فروند پهپاد که از سوی ارتش یمن پرتاب شده بودند را رهگیری و منهدم کرده است.

سنتکام در عین حال به تلفات و خسارت‌های احتمالی از این حمله اشاره‌ای نکرد.

هنوز ارتش یمن درباره این حمله بیانیه‌ای منتشر نکرده است. 

رسانه آمریکایی از قصد نتانیاهو برای حمله به جنوب غزه خبر داد

همزمان با افشای نیت رژیم اسرائیل برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، روزنامه وال استریت‌ژورنال آمریکا فاش کرد که تل‌آویو علی رغم مخالفت‌ها و هشدار‌ها به دنبال حمله زمینی به این منطقه است.

دستور ویژه نتانیاهو پیش از حمله به رفح

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستور خرید ۴۰ هزار چادر مسافرتی را از چین صادر کرده است.

نتانیاهو قصد دارد چادر‌های مزبور را پیش از آغاز حمله به رفح در غزه در میان آوارگان فلسطینی توزیع کند.

تجدیدنظر نتانیاهو درباره سفر به واشنگتن

مقامات دولت آمریکا از تلاش کابینه نتانیاهو برای برنامه ریزی سفر دستیاران نخست وزیر اسرائیل به واشنگتن خبر دادند.

این درحالیست که دو روز قبل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل سفر برنامه ریزی شده به آمریکا را در اعتراض به عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت لغو کرد.

قرار است صخی هنگبی، مشاور امنیتی و رون درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل در این سفر احتمالی برای هماهنگی جهت حمله به شهر رفح راهی واشنگتن شوند.

کشته شدن یک نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت گروهبان نیسیم کخلون، از نظامیان گردان گیوعتی در درگیری‌های جنوب نوار غزه خبر داد.

منبع : تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز ۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد اشغالگران به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»