Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وینفرد شفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره سوپر جام گفت: من از این تصمیم متعجبم. همه می دانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملت‌ها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیم‌های لیگ و دستیابی آن‌ها به اهدافشان تحت تاثیر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ زودتر از زمان معمول آغاز می شود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرکاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود. ما به همین دلیل با حامی مالی مان صحبت کردیم تا به ما کمک کنند برای تعویق این دیدار، ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده ایم و پرسپولیس برنده شده!
وینفرد شفر افزود:
همه می دانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان وهمین طور تیم ملی ایران بوده است. می دانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که ۲ دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر می کنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.
وینفرد شفر سرمربی استقلال اضافه کرد:
من نمی دانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سو تفاهم بوده، زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا می گویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است!
حتی ما می توانیم سوپرکاپ را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم، زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا می توانند تیم‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند. ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمی پذیریم. سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و می توانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی.به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام می رسانیم.
شفر در پایان گفت:
فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم اینکه تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود، ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟! منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی‌تو‌انیم تاریخ دیگری برای سوپرکاپ پیدا کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته

کابینه دولت ژاپن روز سه‌شنبه طرحی برای فروش نسل بعدی جت‌های جنگی که این کشور با همکاری بریتانیا و ایتالیا در حال توسعه آن است را تصویب کرد.

این گزارش افزود: انتظار می‌رود تصمیم بحث برانگیز ژاپن مبنی بر اجازه فروش بین المللی تسلیحات به تضمین نقش ژاپن در پروژه مشترک جت‌های جنگنده کمک کرده و در راستای تقویت صنعت تسلیحات ژاپن و افزایش نقش این کشور در امنیت جهانی باشد.

ژاپن همچنین بازنگری در دستورالعمل‌های انتقال فناوری و تجهیزات تسلیحاتی این کشور را تأیید کرد تا امکان فروش سلاح‌های کشنده به کشور‌هایی غیر از شرکای خود را نیز فراهم کند.

ان‌بی‌سی نیوز در ادامه تحلیل این خبر نوشت: ژاپن مدت‌هاست که صادرات تسلیحات را تحت قوانین صلح‌طلبانه خود محدود کرده است، با این حال در بحبوحه افزایش تنش‌های منطقه‌ای و جهانی، لازم دانسته تا گام‌هایی برای رفع این مقررات بردارد.

تصمیم در مورد فروش جت‌ها به ژاپن این امکان را می‌دهد که برای اولین بار سلاح‌های کشنده‌ای را که به صورت مشترک با دیگر کشور‌ها تولید می‌کند را به کشور‌های دیگر نیز صادر کند.

ژاپن در حال همکاری با ایتالیا و بریتانیا برای توسعه یک جت جنگنده پیشرفته برای جایگزینی ناوگان قدیمی آمریکایی خود است.

این کشور که قبلاً روی یک طرح داخلی به نام F-X کار می‌کرد، در دسامبر ۲۰۲۲ موافقت کرد که تلاش خود را با یک برنامه بریتانیایی-ایتالیایی به نام Tempest برای استقرار در سال ۲۰۳۵ ادغام کند. این پروژه مشترک معروف به برنامه هوایی مبارزه جهانی (GCAP) در بریتانیا مستقر است.

ژاپن امیدوار است که جنگنده‌های جدید قابلیت‌های پیشرفته‌ای را با توجه به تنش‌های فزاینده در منطقه در اختیار این کشور قرار داده و به آن در برابر رقبای منطقه‌ای یعنی چین و روسیه برتری فناوری قابل توجهی ارائه کند.

ژاپن به دلیل سابقه خود در زمان جنگ جهانی دوم که به عنوان متجاوز شناخته شده بود و همچنین ویرانی‌های ناشی از این جنگ، قانونی را تصویب کرده است که ارتش را تنها به دفاع از خود محدود می‌کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه