Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی سیلی زدن عروس به یکی از اقوام داماد در شب جشن عروسی طی چند روز گذشته  تبدیل به ویدئویی داغ در هندوستان شده است. در این ویدئو مشاهده می شود که عروس در حالی که در مقابل داماد ایستاده ناگهان به عقب بر می گردد و به صورت یک مرد جوان که در پشت سر او ایستاده است یک سیلی محکم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم 

این اتفاق هنگامی رخ داد که عروس و  داماد خود را آماده می کردند تا بر گردن یکدیگر حلقه گل بیندازند. در این لحظه یکی از  دوستان داماد، او  را از روی زمین به هوا بلند می کند. عروس که انتظار چنین اتفاقی را نداشت کاملا در بهت و حیرت فرو می رود. در همین لحظه یکی از اقوام داماد که قصد داشت بدون آنکه  تصویر او توسط دوربین فیلمبرداری ضبط شود از پشت سر عروس بگذرد در اثر پایین بودن سرش به عروس برخورد می کند و عروس نیز بلافاصله به عقب بر می گردد و بدون لحظه ای درنگ یک سیلی محکم به صورت او می نوازد.

این اتفاق که موجب آبروریزی برای این مرد جوان در مقابل اقوام عروس بود بلافاصله با واکنش هیجانی او همراه شد. این مرد در حالی که عروسی را ترک می کرد برای تلافی یک سیلی به یکی از مهمانان زن که از اقوام عروس بود نواخت. در ادامه می توانید این ویدئوی جنجالی را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه عجیب  سیلی زدن عروس به مهمان مرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان جذاب ترین ها عروس داماد هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم

 

به گزارش تابناک، تازه‌داماد ۲۰ ساله‌ای که ۵ گلوله بر چانه و گونه و ۲ دستش وارد شده و با شکستگی و خردشدن دندان، فک و دست و مصدومیت شدید چشم چپ در بیمارستان بستری است.

گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، اواسط فروردین امسال تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی