Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی سیلی زدن عروس به یکی از اقوام داماد در شب جشن عروسی طی چند روز گذشته  تبدیل به ویدئویی داغ در هندوستان شده است. در این ویدئو مشاهده می شود که عروس در حالی که در مقابل داماد ایستاده ناگهان به عقب بر می گردد و به صورت یک مرد جوان که در پشت سر او ایستاده است یک سیلی محکم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم 

این اتفاق هنگامی رخ داد که عروس و  داماد خود را آماده می کردند تا بر گردن یکدیگر حلقه گل بیندازند. در این لحظه یکی از  دوستان داماد، او  را از روی زمین به هوا بلند می کند. عروس که انتظار چنین اتفاقی را نداشت کاملا در بهت و حیرت فرو می رود. در همین لحظه یکی از اقوام داماد که قصد داشت بدون آنکه  تصویر او توسط دوربین فیلمبرداری ضبط شود از پشت سر عروس بگذرد در اثر پایین بودن سرش به عروس برخورد می کند و عروس نیز بلافاصله به عقب بر می گردد و بدون لحظه ای درنگ یک سیلی محکم به صورت او می نوازد.

این اتفاق که موجب آبروریزی برای این مرد جوان در مقابل اقوام عروس بود بلافاصله با واکنش هیجانی او همراه شد. این مرد در حالی که عروسی را ترک می کرد برای تلافی یک سیلی به یکی از مهمانان زن که از اقوام عروس بود نواخت. در ادامه می توانید این ویدئوی جنجالی را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه عجیب  سیلی زدن عروس به مهمان مرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان جذاب ترین ها عروس داماد هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: شب گذشته درجشن عروسی در یکی از تالار ها‌ی نزدیک شهر یکی از حاضران با سلاح شکاری  اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

سرهنگ رمضان گوروئی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان  مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده ، تالار عروسی مهر و موم شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: پلیس با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعا برخورد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه