Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مسابقات جهانی اسکیت از ۱۰ تا ۱۸ تیرماه سالجاری با حضور تیم های سرعت و فری استایل بانوان و آقایان ایران به میزبانی هلند برگزار شد و بدون اینکه مدالی توسط ورزشکاران اعزامی کسب شود به پایان رسید. این در حالی بود که تیم ایران در دوره گذشته چند مدال کسب کرده بود.

عامل ناکامی تیم ملی 
تیم های ایران در شرایطی راهی این مسابقات شدند که به دلیل صادر نشدن روادید برای دو ورزشکار، با ترکیب کامل به مسابقات اعزام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که باعث وارد شدن انتقاداتی به مجموعه فدراسیون اسکیت شد. منتقدان فدراسیون اعتقاد دارند جا ماندن ترانه احمدی، لعیا عربی و علی شجاعی عامل مدال نگرفتن تیم های ایران در این مسابقات بود. اتفاقی که به خاطر صادر نشدن ویزای این ورزشکاران رخ نداد. 

پاسخ رئیس فدراسیون اسکیت
بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت در این مورد به خبرنگار مهر گفت: اینکه عنوان شده فدراسیون توانایی گرفت ویزای این چند ورزشکار را نداشته منطقی نیست. اگر ما توانایی نداشتیم چطور برای سایر ورزشکاران گرفتیم؟ واقعیت این است که این اتفاق در همه رشته های ورزشی رخ می دهد. ما تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم ویزای همه ورزشکاران را بگیریم اما برخی اوقات سفارت کشور مقصد پاسخ منفی می دهد. 

وی افزود: با این حال ما از طریق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و آقای یوسف نژاد در فراکسیون ورزش مجلس این موضوع را پیگیری کردیم اما در نهایت موفق نشدیم ویزای آنها را دریافت کنیم. 

اتفاقات اخیر یک سوء تفاهم بود
محمدرضایی در مورد انتقاداتی که به اعزام این تیم ها به هلند صورت گرفته است گفت: روز سه شنبه در نشستی که با مسئولان ورزش استان اصفهان داشتیم اسناد و مدارک این سفر را ارائه کردیم که مشخص شد مواردی که مطرح می شود سوء تفاهم بوده است. حتی آقای مالکی که رئیس اسکیت استان اصفهان هستند نیز بعد از بررسی این اسناد و مدارک گفتند از بسیاری مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده بی خبر بوده اند.

ارز دولتی را چه کردید؟
«مسئولان فدراسیون برای اعزام تیم به مسابقات هلند حدود ۲۰۰۰۰ یورو ارز دولتی گرفتن که می بایست برای بازیکنان اعزامی هزینه می شد و پول تو جیبی داده می شد ولی حتی هزار تومان به بازیکنان ندادند و بازیکنان اعزامی نیز با ارز آزاد و با کمک هزینه شخصی به هلند رفتند».

این بخشی از اعتراض منتقدان به عملکرد فدراسیون است که محمدرضایی به آن چنین پاسخ داد: ما تیم را در شرایطی به هلند اعزام کردیم که یک ریال از ورزشکاران دریافت نکردیم. ضمن اینکه هزینه بیمه مسافرتی، هواپیما، هتل، ثبت نام مسابقات و ... را باید پرداخت می کردیم. بنابراین ارز دولتی را هزینه خود ورزشکاران کرده ایم و به هرکدام نفری ۱۰۰ یورو نیز به عنوان پول تو جیبی پرداخت کردیم. 

برای خورد و خوراک اردک شکار کردند!
یکی از ورزشکاران عنوان کرده بود به خاطر مشکلات تغذیه و کمبود وعده های غذایی گرسنه بوده و مجبور شده است اردک شکار کند! اتفاقی که هر چند کمی غلوآمیز به نظر می رسد اما از سوی منتقدان مطرح شده بود و رئیس فدراسیون باید به آن پاسخ بدهد. 

محمدرضایی این موضوع را به طور کامل رد می کند و می گوید: هیچ اهمالی در این زمینه صورت نگرفته است. هر چه ورزشکاران خواستند ما تهیه کردیم و در اختیارشان قراردادیم. نماینده وزارت ورزش حضور داشت و شاهد است که ما کم و کسری در این زمینه نداشتیم. حتی وقتی برمی گشتیم غذا هم اضافه آوردیم. 

پسر نایب رئیس با هزینه خودش آمده بود
حضور پسر یکی از مدیران فدراسیون در کنار تیم اتهام دیگری است که از سوی منتقدان به فدراسیون وارد است. محمدرضایی در این مورد نیز گفت: پسر نایب رئیس فدراسیون با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شده بود و اگر کسی مدرکی دارد که نشان دهد فدراسیون ریالی برای ایشان هزینه کرده است ارائه کند. ضمن اینکه ایشان مشاور بنده نیز هستند اما با هزینه خودشان به این مسابقات آمدند. این را هم تاکید کنم که مسابقات سرعت از ۱۰ تیر شروع شد و ۱۸ تیر به پایان رسید و اینطور نبود که مسابقات فقط یک روز باشد. البته مسابقات فری استایل فقط روز ۱۴ تیرماه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سفر پرحاشیه تیم های سرعت و فری استایل اسکیت به هلند درحالی به اتمام رسیده که منتقدان خواستار ورود وزارت ورزش به مراحل انجام این سفر و جاماندن چند ورزشکار هستند. در این میان هیات اسکیت اصفهان جدی ترین منتقد است که رئیس فدراسیون تاکید کرد در نشست روز سه شنبه با مسئولان ورزش اصفهان سوء تفاهم ها را برطرف کرده است. 

کد خبر 4349883

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن محمدرضایی تیم ملی اسکیت ایران فدراسیون اسکیت جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال ایران والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا

با برگزاری دیدارهای انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر  ریاست فدراسیون جهانی و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان پنجم و هفتم، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی