Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گطارش خبرنگار بسیج از سراوان، جشن ولادت حضرت معصومه(س) با حضور خواهران بسیجی شیعه و سنی در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزارشد.   در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاتم بامری، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه خیلی از افرادی با سابقه بد در پایان عمر عاقبت به خیر شده اند و به سعادت رسیده اند، گفت: کسانی هستند که کار‌های خوبی انجام می‌دهند و درپایان با دست زدن به کار گناه عاقبت خوبی در انتظار آن‌ها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: کسی که گناه، خدا و قیامت یادش می‌رود و توبه نمی‌کند، حسنات خود را تعریف می‌کند، نگاه کردن به وضعیت خوب دیگران و توجه به عابد‌ها عاقبت خوبی در انتظار او نخواهد بود.

بامری  با بیان اینکه مرد‌ها و زن‌ها از لحاظ جسمی و روحی با هم تفاوت دارند و از نظر ایمان، اعتقاد و عبادت با هم فرقی ندارند، بیان داشت: بانوان از نظر عاطفی در سطح بالاتری نسبت به مردان قرار دارند.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه حجاب رفتاری، گفتاری و پوششی را جزء حجاب‌های بانوان عنوان کرد و اذعان داشت: برخی از افراد اهل ایمان و عبادت هستند، ولی حجاب پوششی و رفتاری خوبی ندارد و با دین اسلام مغایرت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری یادآوری کرد: زن‌ها و دختران باید پوشش مناسبی در مقابل نامحرم داشته باشند و از چادر و مقنعه‌های بلندی استفاده کنند تا برجستگی‌های بدن آن‌ها دیده نشود.

وی توضیح داد: کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند از خودشان نیستند و باید با تقوا و ایمان رفتار، گفتار و پوشش خود را هماهنگ کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در یزد
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود