Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مرتضی بانک  مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد پس از کلنگ‌ زنی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران در نشست خبری ارائه برنامه‌ها در چابهار، افتتاح مجهز‌ترین مجتمع پلاستیک‌سازی جنوب شرق کشور به‌عنوان یکی از واحد‌های پایین‌دستی پتروشیمی، کلنگ‌زنی پروژه‌هایی هم‌چون بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین مجموعه صادرات محور گلخانه‌ای شرق ایران به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو را از جمله برنامه‌های سفر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، کلنگ‌زنی مجموعه تجاری، تفریحی پرورش کروکدیل به ارزش ۵ میلیارد تومان و در نهایت کلنگ‌زنی مجموعه مانیتورینگ و اداری تیرپارک چابهار برای تقویت کریدور حمل ونقل شرق را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

بانک از کلنگ‌زنی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون یورو در منطقه آزاد چابهار خبر داد و گفت: این پروژه برای ۲۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: تکنولوژی این گلخانه بر عهده یک شرکت هلندی بوده و قرار است در فاز نخست محصول گل رز را برداشت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رئیس جمهور سرمایه گذاری مناطق آزاد یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد